שרלוט קרדין הזמרת שאתם לא מכירים

שרלוט קרדין הזמרת שאתם לא מכירים

שרלוט קרדין כותבת שירים שגורמים לגברים להתאהב בה ולנשים לרצות להיות חברה שלה

/5

אחד התסכולים הגדולים ביותר שלי בכתיבת ביקורת הוא, שלא תקראו ביקורת על אמן שאתם לא מכירים, ואין לו נתיב בטוח למיינסטרים. הנה אחת שהתאהבתי בה, אחרי ששמעתי שיר בחנות ביפו למזון בריאות. נסו משהו חדש, כאן. תכירו. שרלוט קרדין הזמרת שאתם לא מכירים.
בקנדה הרוב מכירים את שרלוט קרדין-גוייר,  היא זמרת-יוצרת בת 27 ממונטריאול, קנדה, שהתפרסמה בין לילה בקוויבק בגרסת דה וויס המקומית . לרוע מזלה (ולמרבה המזל עבורנו), היא לא ניצחה, והחליטה למרות זאת, שהיא הולכת  על קריירה גדולה מזו שהתוכנית יכולה להציע אילו זכתה.
אם אתם בעניין של טיילור סוויפט, כי היא צעירה חצופה ומשונה ששרה דברים מהנים, פשוטים ומעצימים על מנגינות קליטות, הגברת ה הזו היא המקבילה הקנדית.
שרלוט קרדין היא כותבת שירים כל כך מוכשרת ומתוחכמת עד שקשה להאמין שהיא כל כך צעירה. המוסיקה שלה תערובת מלוטשת ומגוונת של מוזיקת פופ ואלקטרוניקה עם השפעות של מוזיקת ג'אז ונשמה. הצליל שלה חצוף, בוגר ולגמרי שלה.

Charlotte Cardin – Dirty Dirty

 שרלוט קרדין כותבת שירים שגורמים לגברים להתאהב בה ולנשים לרצות להיות חברה שלה. זה קודם כל Main Girl, שיר משכר לכל מי שנקלע לנפילה רגשית של מישהו. Like It Don't Hurt, הוא המלנכולי מענג הזה שלאחר הפרידה שמשלב בצורה מושלמת מילים ולחן. צמרמורת בכל פעם שמקשיבים לשיר.
מדוע היא לא מוכרת מספיק בארה"ב? זו שאלה שקשה לענות עליה. העובדה שאין לה עדיין מספיק שירים או להיט גדול אחד? שרלוט קרדין היא גם פרפקציוניסטית, נוטה להוציא את שיריה אחד-אחד. אין שום ספק: היא בליגה של כותבות שירים יוצאות דופן כמו פלורנס וולש. יש די והותר יוטיובים כדי להנות מהכישרון.

Charlotte Cardin – Main Girl (Feat. Husser)

Charlotte Cardin – Like It Doesn't Hurt

Charlotte Cardin – Passive Aggressive

Charlotte Cardin – Daddy

Charlotte Cardin – Faufile

שרלוט קרדין פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן