תחנות הרדיו בגרמניה מחרימות את רוג'ר ווטרס בגלל החרם שלו על ישראל

/5

לא כל העולם נגדנו: תחנות הרדיו בגרמניה מחרימות את רוג'ר ווטרס בגלל החרם שלו על ישראל במסגרת ארגון BDS. מדובר בשידורים של הופעותיו של רוג'ר ווטרס, לשעבר פינק פלויד, בשנה הבאה בגרמניה. .ווטרס הוא  חבר בתנועת החרם, השחרור והסנקציות (BDS) שמאשימה את ישראל בכיבוש שטחים ובשלילת זכות הפלסטינים  להקים  מדינה.
חמש רשתות טלוויזיה ורדיו של הרשת הארצית  ה- ARD הוציאו מלוח השידורים הופעות של ווטרס בן ה-74 בברלין ובקלן המיועדות לקיץ הבא  בגין "המגמות האנטישמיות" שלו.  RBB – ארגון משותף של תאגידי השידור הציבוריים האזוריים של גרמניה מסר כי הכוונה בהחלטה היא לשלוח מסר גם לאמנים אחרים אשר תומכים ב – BDS ומסרבים להופיע בישראל. "זהו מסר חשוב ליהודים החיים בגרמניה", אמרה פטרישיה שלזינגר, מנהלת ה –  RBB.
"ביטול המשדרים הוא  איתות חשוב לכך שלאנטישמיות המשתוללת נגד ישראל אין מקום בגרמניה", אמר יוסף שוסטר, נשיא המועצה המרכזית ליהודים בגרמניה.
מארק ליברברג, מנהל ההופעות של ווטרס, אמר בתגובה כי יהודי גרמניה צודקים בחשש מפני "אנטישמיות ברורה וגוברת", אך ההחלטה לא לשדר את רוג'ר ווטרס – "מגוחכת לחלוטין".ליברברג, בנם של ניצולי שואה, סיפר ליומון "מאנהיימר מורגן", כי כמי שמתנגד ל- BDS, הוא בעד חופש דיבור והבעה.  "אני לא יכול ולא רוצה להתנגד לזכותו (של ווטרס) לחופש דעה", אמר.
ישראל הרשמית יצאה בשנתיים האחרונות בקמפיין נגד ה – BDS והאשימה את הארגון באנטישמיות ובניסיון לשלול את זכות קיומה של מדינית ישראל.
רוג'ר ווטרס קרא לכל אמני העולם לא להופיע בישראל. רבים כמו רדיוהד וניק קייב לא רק שלא נענו לו, אלא אף הוקיעו את דרישתו.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן