תמיר גרינברג בפסטיבל הפסנתר Chasing Fame

תמיר גרינברג בפסטיבל הפסנתר Chasing Fame

הוא כבר חוגג "סופרסטאריות" בשאו מושקע, שההצלחה קצת סיחררה אותו. גרינברג ומפיקיו לא רק חוגגים את המומנטום אלא מנסים לשמור עליו.

4/5

נחת מכוכב אחר. אין ביזנס כמו שאוביז, אבל לפי ההופעה בפסטיבל הפסנתר, תמיר גרינברג שייך לשאוביזנס אחר, כזה שעדיין יכול להתכתב עם מועדוני לאס וגאס, קצת אולד סקול, קצת מנופח משאו. הבנאדם רץ מהפסנתר למיקרופון כאחוז תזזית. הוא רוצה להיות סופרסטאר' כמו בימים שסופרסטאר היה סופרסטאר.
גרינברג מחובר לסול וריתם אנד בלוז, מנער אבק מבלדות כמו Sunny ו – Oh Darling. זמר שעדיין מחובר בטבורו לקאברים. אחרי הכל, את ההצלחה הוא חב לתוכנית קאברים.
קצת מוזר לקבל כאן ב-2021 זמר כחול-לבן שמתעטף בדגל הכוכבים והפסים עם תזמורת שכוללת לא רק הרכב בסיס, אלא גם צמד נשפנים, שתי זמרות ליווי.
גדול עליו? יש הרגשה שהוא כבר רוצה להיות שם על האוורסט של ההצלחה. נתונים? זמרי-פסנתר-יוצרים בתחרויות ריאליטי מוסיקה הם נדירים.
הכישרון של  תמיר גרינברג בהכוכב הבא זוהה כבר  כשהציג את You Should Be Here בביצוע ריתם אנד בלוז דרמטי ובתזמור והפקה שהעניקו לשיר מימד של שאו בסגנון אמריקני מהוקצע. הביצוע הפתיע בגוונים הקוליים, פלצטים נוסח קרטיס מייפילד, צרידות נוסח ריי צ'ארלס. בהמשך הגיע ביצוע פסנתר רווי ביטחון ל"הו דארלינג" של הביטלס, כמובן Tell Me Where The Light Goes, עדות ליצירתיות ומקוריות, בלדת סול נפלאה של האולד סקול, וביצוע של מנעד קולי (משחק בין הצרוד הנמוך לפלסט הגבוה), ורגשי ממדרגה ראשונה.
במופע החדש שלו, גרינברג מנסה ליצור האחדה בין גרסאות הכיסוי המעולות מ"הכוכב" לשירים מקוריים. אין ספק: תמיר גרינברג ומפיקיו לא רק חוגגים את המומנטום אלא מנסים לשמור עליו. לעיתים ההרגשה שהוא רותם את העגלה לפני הסוסים, שהוא חוגג "סופרסטאריות" בשאו מושקע לעילא, שההצלחה קצת סיחררה אותו, שהאגו  מעט התנפח.
מצד שני: יש מצב שזה יעבוד: הוורסטיליות של של גרינברג היא שהופכת אותו לזמר ייחודי במקומתינו. הוא יכול לאמץ כמעט כל ז'אנר. תמיר מצטיין באנגלית. הוא עושה קאבר מעולה ל"הללויה" של לאונרד כהן. כשהוא שר Crazy In Love של ביונסה, הוא יכול היה להרשות לעצמו את כל הפרודוקציה (זמרות ליווי, נשפנים) בעיבוד ר-נ-ב מלוטש בנוסחים אמריקנים, ועדיין לבלוט בהגשה מהוקצעת, מלאת ביטחון.

צילומי סטילס: מרגלית חרסונסקי

תמיר גרינברג Crazy In Love פסטיבל הפסנתר 2021

תמיר גרינברג Hallelujah פסטיבל הפסנתר 2021

תמיר גרינברג – You Should Be Here

 תמיר גרינברג Fix You פסטיבל הפסנתר 2021

תמיר גרינברג Sunny פסטיבל הפסנתר 2021

תמיר גרינברג Better פסטיבל הפסנתר 2021

שירים:  Intro, Under The Water, Better, Sunny, Chasing Fame, Fix You, You Should Be Here, Chasing Time, Broken Hearts, Oh Darling, Changes, Crazy In Love, Like A Prayer, Tell Me Where The Light Goes

תמיר גרינברג פייסבוק

תמיר גרינברג ניצחון ידוע מראש

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן