סאבלימינל תן למוסיקה לדבר

תן למוסיקה לדבר

סאבלימינל

מילים, לחן, עיבוד והפקה מוסיקלית: סאבלימינל
4/5

We Are The World, מאמין קובי סאבלימינל שמעוני. מפה צריכה לצאת בשורת האנטי גזענות. לא רוצה להשבית שמחות, אבל במדינה בה הגזענות היא אחת התכונות השולטות, אני אומר לסאבלימינל – אשרי המאמין. מה אנחנו עושים כדי למגר את האפליה ולבחור בשיוויון, ובצדק?
סאבלימינל יצא למשכנות העוני בקייפטאון דרום אפריקה (מעוז האפרטהייד בעבר) כדי להביא משם מסר. פתרון? תן למוסיקה לדבר. נאיבי, נדוש, שחוק? – כן, אבל תמצאו אלטרנטיבה. בנרות לא תמצאו. גזענות טבועה בטבע האדם. אנחנו לא המצאנו אותה, אבל נוח להשתמש בה על בסיס יומיומי. סאבלימינל שרבט מסר בקלי קלות. הוא מרגיש פתע מושיע, גייס ילדים ונערים אפריקאים לרקוד בקליפ מושקע. המטרה נקדשת את האמצעים, אבל סאבלימינל יישאר כנראה בצד של הבידור. האם הוא מסוגל להוביל קמפיין אנטי גזעני על באמת כמו זה שהביא לסוף האפרטהייד בדרום אפריקה? – מסופקני.  המגלומניות שלו כמפיק מוסיקלי  מתורגמת למוסיקה שמחה מקפיצה, לקליפ צבעוני מלהיב. הוא לפחות עשה משהו. יש מצב שאת הלהיט הזה נוכל לרקוד במצעדים נגד גזענות כמו במצעדי הלהט"ב שתפסו חזק  – מסופקני. אבל הנה אתגר. מי מוכן להרים את הכפפה?

עוד נהיה למעלה כמו אל-על אני יודע מתביית רק על המטרה ותמיד פוגע
עוד יהיה שוויון יהיה עוד יהיה צדק יהיה עוד יהיה פה טוב יהיה בלי קשר לרקע או צבע
אם במילואים או בתוך ישיבות פה כולם אחים אפילו שחלק דיוות עזוב ת'נייד נסה להשתחרר תחזיק לה את היד  תן למוזיקה לדבר
דופק כמו כימיקל הוא מרים כמו ריקי גל הוא המאסטר ליריקל קרא ל.. מפחיד כל קרימינל הוא לועס כל קניבל הוא אלוף כמו רמטכ"ל קרא ל..
סאבלימינל סאבלימינל סאבלימינל קרא ל.. סאבלימינל סאבלימינל סאבלימינל
תן לי תן לי ת'קצב תיתן לי תן לי עוד תן להרים את הווליום תתן לרמקול לעבוד תן לי תן לי לרקוד לעוף כמו ציפור להיות למעלה למעלה דקה לגעת באור אולמות ענקיים עוד נמלא נמלא כל החיקויים נטאטא נטאטא נטאטא אם נהנה מהמוזיקה העולם יהנה ולא יהיה אחד שלא יזוז איתה תחכה מדינה מדינה מדינה חמש יבשות מאתגר את הרגש עם חוויות חדשות אם האש מתפרצת אני מדליק לה נרות נותן למוזה ת'מקום וממלא ת'פקודות אז קבל אותי סולו כמה זה קל לזרום על טריולות פלואו משוכלל עולה על המייק רוכב על הגל The way that I like it
סאבלימינל  דופק כמו כימיקל הוא  מרים כמו ריקי גל הוא  המאסטר ליריקל קרא ל.. מפחיד כל קרימינל הוא  לועס כל קניבל הוא  אלוף כמו רמטכ"ל קרא ל.. סאבלימינל סאבלימינל סאבלימינל קרא ל.. סאבלימינל סאבלימינל סאבלימינל עוד נהיה למעלה כמו אל-על אני יודע מתביית רק על המטרה ותמיד פוגע עוד יהיה שוויון יהיה עוד יהיה צדק יהיה עוד יהיה פה טוב יהיה בלי קשר לרקע או צבע אם במילואים או בתוך ישיבות פה כולם אחים אפילו שחלק דיוות עזוב ת'נייד נסה להשתחרר תחזיק לה את היד תן למוזיקה לדבר

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן