תפסיק לכוון אלי הקליפ

תיסלם 2015

לקראת ההופעה ב"לייב פארק"
/5

"תיסלם" רוצים מאוד שתכוונו אליהם. בחודש הבא הם מגיעים לאמפי Live Park בראשל"צ (מה, העברית נגמרה לעיר העברית שנוסדה ב-1882?) , וכדי שתכוונו, שלחו קליפ חדש שכתב, ביים וערך יזהר אשדות,  מחווה פרועה ל"בארי לינדון", סרטו של סטנלי קיובריק ולתקופה, שבה כל גבר היה זקוק לשעתיים של לבוש ואיפור כדי לצאת בבוקר מהבית.
נקבל את ההקלטות המקוריות של "תיסלם" מ-1980 + כלי קשת ותופי טימפני כיאה לתזמורת סימפונית + הקלטת סולנים חדשה שמתאימה את עצמה לסרט. יאיר ניצני אומר על העבודה של יזהר אשדות: "בלי ששמנו לב, גדל בינינו קולנוען מדופלם, שמבין בצילום, עדשות ובימוי וגם יודע לערוך הכל לבד". אשדות כמובן לא יתעמת עם דבריו של ניצני. הוא יוסיף: "יש בתילסם מסורת של השתטות, שנגובה בכישרון קומי של חלק מהחברים (לא אני)"
אחרי 35 שנה ביחד, מותר לה לטפוח לעצמם על השכם אפילו בטפיחה נוסטלגית מוצדקת: הם שמרו על ההרכב המקורי בחיים, מה שאומר: תיסלם תגיע לראשון בהרכבה המלא על שלל הלהיטים לטובת מי שממשיך להתלהב מ"תנו לי רוקנ'רול", "רדיו חזק", "מעשנים ביחד", ,פרצופה של המדינה", לראות אותה היום", "כלניות", "ככלות הקול והתמונה", "חצבים פורחים" בעיבודים חדשים של אילן מוכיח, שינצח על התזמורת הסימפונית ראשל"צ בהרכב של 75 נגנים.
עוד סיבה לטפיחה: מאז הופיעו הצ'רצ'ילים עם התזמורת הפילהרמונית בשנות השישים לא התקיים בארץ חיבור בין להקת רוק לתזמורת.

מילים: דיוויד קריס, תרגום: יעקב מנדלבאום. לחן: יזהר אשדות.
תסריט, בימוי ועריכה: יזהר אשדות , צלם: איתי רזיאל

תפסיק לכוון אלי, תיתן לי קצת זמן אולי / לא אותי אתה צריך לצלם / מדוע אני כאן בכלל? נדמה לי שרק בגלל / שהכניסה לכאן היא מבלי לשלם 
המסיבה היא דיכאון / המסיבה היא דיכאון/ אם רק אמצא תזמון נכון – אברח! 
המלך הוא הצלם, אליו מחייכים כולם / צחוק בריא מוכר טוב את העיתון /בפנים כבר הפחד צף (הא!), אם רק יהיה פלש נוסף – הטירוף יתפוס בי השלטון. 
המסיבה תגמור אותי / המסיבה תגמור אותי/ הם מריחים את זיעתי – 
כולם! 
שדים מקפצים בפלאש, יורים בי חיצים של אש /בבוהמה לא יודעים לרחם – / תפסיק לכוון אלי, תתן לי קצת זמן אולי / לא אותי אתה צריך לצלם! 
תפסיק לכוון אלי… 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 תגובות

  1. האמת יוסי אתה קצת טועה, היה חיבור כזה אומנם טלוויזיוני, בזמנו בשנת 1993 בתוכנית 'בשידור חי דן שילון מארח' להקת משינה והתזמורת הפיהרמונית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן