אקפלה בזום: ״שומקום״ של שלמה גרוניך בביצוע ההרכב "ווקאלוסיטי" מועמד לפרסים

/5

אקפלה וירטואוזית בזום: הרכב האקפלה הישראלי ווקאלוסיטי (Vocalocity) הקליט וצילם במהלך הסגר השני את "שומקום" של שלמה גרוניך בארבעים מקומות שונים, בעיקר בבתיהם של הזמרים, בתנאי הקלטה ביתיים. בקליפ מככב גרוניך עצמו, שאף הוא הצטלם בביתו. התוצאה: השיר מועמד לפרסים של CARA, הארגון הבינלאומי לאקפלה מודרנית על העיבוד המקצועי הטוב ביותר בביצוע הרכב שאינו אקדמי וגם על השיר הטוב ביותר בביצוע הרכב מקצועי למחצה.
ווקאלוסיטי כולל 40 זמרות וזמרים המבצעים מוסיקת פופ ורוק באמצעות הקול האנושי בלבד. ההרכב, הפועל משנת 2013  נחשב לחדשני ופורץ דרך בתחום האקפלה העכשווית (Contemporary A-Capella) ומשמש הרכב ייצוגי קבוע של מיל"ה (המרכז הישראלי למקהלות ולחבורות הזמר) בפסטיבלים ובאירועי מוזיקה מקומיים ובינלאומיים.

פרשנות: הגאונות המוזיקלית של שלמה גרוניך פוגשת את ההרמוניות של ווקאלוסיטי. המוסיקה של המלחין זוכה למשב רוח רענן בעיבוד מודרני שמצית את השיר מחדש בפרשנות קולית מלאת חיוך והומור.
ו

במהלך הסגר הקליט ההרכב וצילם  2 קליפים נוספים בזום – "אוהב להיות בבית" של אריק איינשטין ומיקי גבריאלוב ו – Freedom 90 של ג'ורג' מייקל.

ווקאלוסיטי – שומקום

ווקאלוסיטי – אתר האינטרנט

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן