טיילור הוקינס

1,000 מתופפים מנגנים את "הגיבור שלי" במחווה מהפנטת לטיילור הוקינס

המחווה המרגשת ביותר למותו הטראגי של המתופף בן ה-50 לפני חודשיים ב-25 במרץ.

/5

כאשר להקה מאבדת מתופף כמו טיילור הוקינס – שסגנון הנגינה הפיזי האינטנסיבי שלו היה חיוני לסאונד שלה – קשה לתאר במילים את האובדן. בהעדר זמר מוביל אתה מאבד את המילים. גיטריסטים מצטיין – את הריפים המיוחדים. אבל עם מתופף, ההפסד הוא כמו לאבד את כוח המשיכה של החלהקה.
זו הסיבה שההופעה האחרונה של Rockin1000 בסטאד דה פראנס מבטאת את גודל התרומה המוזיקלית של הוקינס ל-Foo Fighters ועד כמה הוא חסר למעריצים ברחבי העולם.

The Rockin1000 היא קבוצה של מוזיקאי רוק בעיקר מאיטליה העומדת מאחורי אירוע מוזיקלי מסעיר. למעלה מאלף מוזיקאים מנגנים ושרים בו זמנית בקונצרטים שלהם. הקבוצה הורכבה במקור ביולי 2015 כדרך לבקש מ-Foo Fighters לבקר בעיירה Cesena, איטליה.ה-Rockin' 1000 a אורגנו במקור במאמץ מימון המונים על ידי פאביוזפניני. המופע זכה לכינו "הלהקה הגדולה בעולם"

קבוצות גדולות תחת השם Rockin1000 הורכבו לכמה הופעות עוקבות. ב-7 ביולי 2019, Rockin' 1000 השמיע 18 שירים באצטדיון קומרצבנק בפרנקפורט, גרמניה. עם 1,002 מוזיקאים שניגנו מול קהל של 15,000 צופים, שיא עולם בהרכב שכלל מאות גיטריסטים, נגני בס, מתופפים, קלידנים וזמרים – כמו גם נגני נשיפה, ומיתר – שחברו יחדיו לנגן קלאסיקות רוק של דיפ פרפל, לד זפלין, AC/DC, ג'ימי הנדריקס, הרולינג סטונס, אואזיס, דפש מוד ואחרים.
באירוע בשבת שעברה, 1,000 מתופפים מכל העולם התכנסו על הבמה כדי לבצע את השיר "הגיבור שלי" של פו פייטרס. התוצאה עוצמתית ונוגעת ללב, המחווה המרגשת ביותר למותו הטראגי של המתופף בן ה-50 לפני חודשיים ב-25 במרץ.

 

1,000 מתופפים מנגנים את הגיבור שלי במחווה מהפנטת לטיילור הוקינס

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן