עובדיה חממה אנא בכוח

עובדיה חממה אנא בכוח

עובדיה חממה

מילים: רבי נחוניה הקנה. לחן, עיבוד והפקה מוסיקלית – עובדיה חממה
4/5

התפילה חוברה לפני אלפיים שנה. תמיד התחננו בני עמנו לבורא עולם. תפילה הרי עושה טוב מכול בחינה. יש בה משהו יפה, מיסטי, משחרר. אז מה זה אלפיים שנה, אפילו שאת המילים האלה תוכל לשמוע רק בהיכלי קדושה.
ואם תפילה אז בשירת רבים. ככה היא הרבה יותר אפקטיבית. לחממה הצטרפו אהוד בנאי, איציק אשל, גד אלבז, גיל עקיביוב, ליאור גריידי, ניסים מולגן, רפאל גריידי, שניר לוי ושרון שרעבי.
מה מקבלים: הרמוניה קולית יפה, באה כמו שאומרים "מהלב", צלילים יפים של אקוסטית וחשמלית וכינור. בקשה מהאל שיקבל את תפילת העם, כי רק הוא יודע פשרן של תעלומות. לא איש שירת תפילה בציבור אנכי, אני מעדיף אותה פרטית ואישית, אבל משהו קרה אצל חממה ושות' שעושה את התפילה מחממת לב. שירו איתו.

אנא, אנא בכח, גדולת ימינך, תתיר צרורה
קבל רינת, עמך שגבנו, טהרנו, טהרנו נורא
אנא בכח גדולת ימינך, תתיר צרורה
קבל רינת עמך שגבנו, טהרנו נורא
נא גיבור דורשי יחודך, כבבת שמרם
ברכם טהרם, רחמי צדקתך
תמיד גמלם, חסין קדוש
חסין קדוש ברב טובך, נהל עדתֶך
יחיד גאה לעמך פנה, זוכרי קדושתך
שועתנו קבל ושמע צעקתנו, יודע תעלומות

עובדיה חממה פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

47 תגובות

  1. ערבים שלמים ביליתי כדי לחפש ולדעת משהו על
    האיש שכתב את השיר הנהדר הזה.
    כל פעם שאני שומעת אותו ברדיו, אני מפסיקה כל
    פעילות אחרת וומתקרבת לרדיון לשמוע אותו.
    הוא פשוט שיר נהדר ומרומם והלוואי ויכולתי לשמוע
    גם דרך המחשב דבר שאני מנסה לפעמים דרך
    האינטרנט.
    אין לי מילים כדי לתאר את התרוממות הרוח ששיר זה
    גרום לי.

    תודה – מלכה ק' דליה

  2. המילים התחושה הרוחניות האהבה היראה החום הקרבה החיבור פשוט שמיימי אי אפשר להפסיק לשמוע כמו מילים שחיכו 2000 שנה ללחן המתאים

  3. שיר השנה ללא ספק!!!מעולם לו נרשמו תגובות מעין אלו בקרב גולשים ברשת.חיבור יחודי של שמים וארץ ועל כך הברכות ליוצרים.ידוע לי על רבנים גדולים שביקשו להשיג את השיר ומאידך הוא אף צועד במצעדי הפזמונים…..

  4. לכל המאזינים היקרים!
    הבשילה השעה ובסימן נפלאות החנוכה "שמים וארץ"ייצא לאור ב"ה בסופשבוע הקרוב.תמצאו אותו ברשת חנויות טאוורקורדס.חג אורים שמח!

  5. אני מתרגשת המילים
    עוצמת הקול אני משמיעה שוב ושוב
    מזילה דימעה
    הלב שלכם שם כולכם
    מחמם את עם ישראל
    המשיכו ….המשיכו
    תודה לך עובדיה

  6. השיר אינו מרפה, אנא ספרו לי היכן ניתן לרכוש את הדיסק, יצירה מדהימה מחברת למקורות אינטואיטיבית נכונה ומרגשתל הכבוד, עובדיה חממה.

  7. התפילה מתנגנת ונשמעת בלב, אינה מרפה אף אחרי סיומו של השיר. מאז ששמעתי את השיר לראשונה, הוא קיים בתוכי. כשאני שומעת אותו ברדיו, אני קודם מרגישה אותו בלב ולפי זה אני מזהה שזה השיר, זו התפילה. תודה לך על מתנה נפלאה זו… בברכת הצלחה, נורה

  8. המילים הללו חזקות עד מאוד, ברגע שמקשיבים למילים ניתן להתכוון לאהבת חינם, עזרה לזולת – בקיצור ואהבת לרעך כמוך – ותוך כדי שמיעת המילים בנגינה ושירה של עובדיה, ניתן להגיע לעולמות עליונים. מהפעם הראשונה ששמעתי את ההלחנה של הטקס "אנא בכח", אני לא מפסיקה לשיר אותו בליבי.
    הייתי רוצה עד מאוד לרכוש את הדיסק.
    אנא בבקשה אודה לך באם תשלח לי במייל היכן ניתן לרכוש את הדיסק.
    בברכת ניסים ונפלאות
    רחל

  9. עובדיה!
    אני שומע הרבה מאד מוזיקה בנסיעותיי הרבות ואוהב מאד שירי נשמה,תפילה,חזנות ועוד. יצירתך זאת של " אנא בכח"היא פשוט שמימית ומצמררת ובשמיעה ראשונה כבר נכנסת לנשמה ואינך רוצה שתסתיים.כל משפחתי הודבקה כבר בחיידק וזו חוויה מקסימה! אלפי תודות והמשך בדרכך המיוחדת! אתה נפלא!

  10. שמעתי את השיר פעם ראשונה ולא קלטתי את שם משפחתך. חיפשתי באינטרט ולא הצלחתי. כששמעתי ברשת ג את השם שלך מיד הלכתי לחפש בכל חנויות המוסיקה ולא מצאתי. אני מוקסמת מהשיר אנא בכח ממש עושה טוב על הנשמה ומרגיע ממש. אני בקטע של מוסיקה כמו זאת עם אמונה ושמחה. אשמח אם תגיד לי היכן אוכל להשיג את השיר או הדיסק שמים וארץ ושוב זה מקסים. ותודה על המוסיקה הנהדרת שרה תעוז הזקנה שבכל שבכל מעריציך.

  11. לעובדיה חממה יישר כוחך על יצירתך המוסיקלית המופלאה .
    יצירת המילים המופלאות והקדושות ב"אנא כח" המתינה בסבלנות רבה עד להתאמת לחן מושלם שיצרת .
    עלה והצלח בהמשך דרכך .

  12. מנגינה חודרת לנשמה, ומתאימה למילים. נהדר!!!
    אנא לך בכוחך זה, והמשך לחבר מוזיקה טובה, עלה והצלח. עם צאת התקליטור אקנה אותו!!!!

  13. מדהים, מרגש, כל יום חמישי אני שומעת בבוקר רשת ג' בתקווה שיתנגן לו שוב. הילדים הקטנים שלי אוהבים אותו, הוא מרגיע אותם. בני בן ה- 6 ציין: זה השיר הכי יפה שאני מכיר (והוא שומע הרבה מוזיקה…)
    תודה

  14. לעובדיה היקר,
    קיבלתי את הדיסק ששלחת לי. אלף תודות. אני לא מפסיקה להקשיב לשיר. כבר הדבקתי את כל המשפחה בהתלהבות שלי לשיר. מאחלת לך המון הצלחה עם הדיסק החדש.

  15. תודה תודה לכל המגיבים מחממי הלב.סוף כל סוף אחרי אינסוף תיקונים ותוספות,הגשתי את האלבום "שמים וארץ"לדפוס.הוא צפוי לצאת לאור במהלך החנוכה.בינתיים ניתן להאזין ל"אנא בכח" במלואו באתר החדש שלי שנמצא בהקמהwww.hamama.co..il *ממתין לכם אלבום מושקע ורחב יריעה ובו מוזיקה משנות השבעים הקלאסיות מהדרת פיוט ,מיסטיקה,הגות והיסטוריוסופיה יהודית.כולי תקווה שאור קודש ימשיך להפציע ממנו ללבבותיכם.בברכה.חממה עובדיה

  16. כבר מלפני רה"ש אני שומעת את השיר הקסום אנא בכח מתנגן ברשת ג' ,
    יצירת מופת כזו מושלמת מרגשת ומצמררת ,ברגע שהיא מתנגנת ברדיו ,אני רצה למכשיר ומגבירה ,את עוצמת הקול,וכל השומעים במקום העבודה ,מגיעם אלי ושואלים אותי מה השיר היפה הזה ? מי שר אותו.?
    כל הכבוד לך ליצירת השלמות המחברת בין תפילה למוסיקה ,שתמשיך ליצור כאלה דברים קסומים. יישר כח איפה ניתן להשיג את הדיסק אנא עזור לי

  17. תבורך עובדיה , קיבלתי את הסינגל היום ממך, והוא מתנגן כל היום אצלנו,וכל המשפחה שרה ומזמזמת אותו ללא הפסקה

  18. תבורך עובדיה,
    פעם ראשונה ששמעתי את השיר היה היום שישי אחהצ, השיר מרגש ועוד יותר בשעות אלה שלפני שבת.אשמח לקבל עותק עד שהדיסק יצא לאור.
    בברכת שבת שלום אור ואהבה שמעון
    [email protected]

  19. אני חייבת לומר, כי אני מתרגשת בכל פעם מחדש למשמע השיר "אנא בכח".
    בעל עת שנשמעים צליליו הראשונים של השיר אני רצה למקלט הרדיו להגביר את עוצמת הקול….אשמח מ-א-ו-ד לקבל עותק מהשיר.
    ישר כוח! מצפה לשמוע עוד יצירות שלך בהמשך,
    אגב, שלחתי לך גם הודעת מייל לכתובת שלך.
    מור.

  20. האלבום בשלבי גימור אחרונים.השאיפה שייצא לאור בעוד כשבועיים.תודה לכל תגובותיכם מחממות הלב ..ממתין עותק מתנה של אנא בכח לכל פונה.פנו אלי ושמח להענות.בברכה.חממה עובדיה.

  21. היוצרים עשו עבודה מושלמת,חיברו ארץ ושמיים,חיבור בין תפילה למוסיקה ,כששומעים את החיבור התחושה היא של התרוממות לשמים או שהשמים יורדים אליך.יישר כח ליוצר.

  22. לעובדיה שלום רב,
    אמא (פרידה) קיבלה אתמול את הדיסקים ששלחת אליה ואני מודה לך על ההפתעה , ההנאה , וההתרגשות שגרמת לה בנדיבותך , בימים אלה תקבל ממנה מכתב תודה והערכה .בברכה ושוב תודה רבה
    מיכל

  23. ראשית תודה לכל הפונים הנרגשים ומרגשים כאחת.האלבום "שמים וארץ"ייצא לאור במהלך נובמבר ב"ה….ועד אז ,לכל מי שלא מתאפק, אני מבטיח לשלוח עותק מהשיר,אישית.צרו קשר במייל או טלפונית ל :0505243102.שנה נפלאה.עובדיה

  24. אני גם מחפשת את הדיסק הזה היכן ניתן להשיג אותו בדחיפות..

    הערת המערכת: בשלב זה יצא רק כסינגל שדרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן