לשיר איתך

דניאל סלומון דנה עדיני

פסטיבל הפסנתר 2013
4/5

דנה עדיני נראתה כמו יצאה מסיפור אגדה. צמתה המשתלשלת, שמלתה האוורירית הפרחונית. דניאל סלומון ליד הפסנתר – רומנטי מתמיד. מסכת הדואטים החדשה נרקמה לכבוד פסטיבל הפסנתר. לא משהו מקורי, אלא רשימת שירים מוכרים, חלק שלו, חלק שלה, שלום חנוך, ז'אק ברל, ננסי ופרנק סינטרה, אריק איינשטיין-יוני רכטר, סוני ושר, מאמא קס אליוט. במדינה שבה הקאבר הופך לריאליטי, כדאי לעיתים ללכת על ערב מסוגנן מהסוג הזה, אינטראקציה לא רק בין זמרים, אלא בין יוצרים, שלוקחים את השירים להרמוניה שנוצרה ביניהם בעיבודים אקוסטיים יפים – שלא היו נשמעים כמו שהם ללא נגינתם של אדם בן עזרא בקונטרבס ומתן אפרת בתופים.
גם בערב כזה שהוא נינוח בדרך כלל, יש רגעים יותר מצמררים כמו הגרסה ל"את חייכת", השיר החדש של דנה וגם ל – I Got You Babe המוכר מסוני ושר. העיבוד הסוחף ל"אשליה". לא, זה אינו ערב אולטימטיבי לשניים, אלא  איזושהי הרפתקה-התרפקות מענגת על שירים אהובים בעיבודים מאוד חמים ומלטפים, שנותנת לשניים אתנחתא עד לתחנה הבאה שלהם.

שירים: שוב, קרן שמש מאוחרת, אהובי, אשליה, Something Stupid, שיר אהבה סטנדרטי, אהבה, אהבה בת 20, את חייכת, חלום קטן, צער י צער לך, רבות הדרכים, לשיר איתך הדרן: עדיף, I Love You, I Got You Babe כבו האורות.
דניאל סלומון – פסנתר ושירה, דנה עדיני – שירה, אדם בן עזרא – קונטרבס, מתן אפרת – תופים
וידיאו: שיר אהבה סטנדרטי
צילום: מרגלית חרסונסקי

רבות הדרכים, אהבה בת 20, שיר אהבה סטנדרטי
אשליה, קרן שמש מאוחרת
את חייכת

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן