שוהם טפיארו

הפספוס של אביב גפן דה וויס ינואר 2017

דה וויס: סוגרים את הנבחרות

עם שרון רוזנבאום, נפתלי גולד, שוהם טפיארו, האחים סלומון, ספיר עמר, ספיר שתיוי, אלי חולי
/5

מירי מסיקה צורחת על אביב גפן ללחוץ. הוא נשאר אדיש. יש מקרים שהוא מודה בטעות. הרי הוא מחפש ביצוע לא כוחני, בלי Power כפי שהוא מנסח זאת. שוהם טפיארו בת 24 שרה גרסה מאוד מיוחדת ל"געגוע" של יהודית רביץ. ביצוע "קטן", מאופק, אינטימי ואנין, ההיפך הגמור מביצוע מנופח ורגשני. כל השופטים הבינו, כי זה הביצוע לו גפן מחכה. אלא שגפן היסס ולא לחץ. הוא הודה: "זה היה טייק מעולה. סיכוי גדול שטעיתי". רשמנו עוד מינוס לגפן. בדה וויס שופט יכול להרשות לעצמו לפשל. הטעמים שמורים איתו. יכול להיות שהוא וההפקה של התוכנית יודעים משהו שהצופים בבית אינם יודעים. אלא שגם גפן יודע דבר אחד, וגם בכך הוא הודה: הבמה של דה וויס מאוד מחייבת. אודישנים כאלה הם לעיתים סכנת נפשות. גפן אכן המליץ לבנו, דילן לא להיות אמן-זמר. "זה הדבר הכי קשה בעיני בעולם". על רקע האמירה הזו, הטעות של השופט גפן נראית עוד יותר בעייתית.
לא כל ביצוע כוחני הוא רע. עובדה: אביב גפן הסתובב לספיר עמר בת 22 על הגרסה של ל- Alive של סיה. כאן העוצמה הדרמטית שכנעה, שהזמרת אינה משקיעה אנרגיות רק כדי לתת שאו, אלא הציגה נוכחות קולית אישית אמינה כחלק מהקונטקסט של השיר. המנעד הקולי היה רק אלמנט אחד בביצוע של סגנון ואישיות אומנותית.
מה שאומר: אין חוקים בהערכת איכויות שירה. אלי חולי הגיש את Hero באיפוק מוחלט, כמעט נונשאלנט, והצליח להוציא מעצמו ביצוע אותנטי, או כפי שמישהו הגדיר – "רגע אמיתי של רוגע".
כמה קשה להיות שופט בתוכנית ריאליטי. מי שנראה סובל ממש הוא אברהם טל, בעונתו הראשונה. לפי התסכול שלו, נראה שהוא לא ממש רוצה להגיע לעונה הבאה. אחרי האודשין של שוהם טפיארו הוא אמר: "אני כבר לא יכול לשאת את זה. די!" לשיא התסכול הגיע כאשר לא זיהה את זמרת הלווי שלו, שרון רוזנבאום ששרה Goodbye Yellow Brick Road של אלטון ג'ון. הוא הודה למירי מסיקה שהסתובבה. היא זיהתה כאן זמרת. טל לא. בעיה. יש מקום לתסכול.

שרון רוזנבאום – Goodbye Yellow Brick Road- מירי מסיקה הסתובבה וסגרה נבחרת
אביחי מעודה – "מרלן" – לא עבר
נפתלי גולד – "יש שמיים מעליי" – לא עבר
שוהם טפיארו – "געגוע" – לא עברה
האחים סלומון – The Boxer- אברהם טל לחץ וסגר נבחרת
בת אל ארביב  – "יא בינתי" – לא עברה.
ספיר עמר – I'm Alive אביב גפן הסתובב
ספיר שתיוי – "חומות חימר" – לא עברה.
אלי חולי – Hero, אביב גפן הסתובב וסגר נבחרת.

שוהם טפיארו – געגוע

ספיר עמר – Alive

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן