לורד

לורד תופיע ביוני בת"א עם Melodrama Tour

/5

הכרנו אותה תחילה כנערה בת 16 ששרה את השיר  Royals ובאלבום Pure Heroine. היא קראה לעצמה בשם הבמה  Lorde, במקור – אלה יליך או'קונור (Ella Yelich O'conor), סינגר סונגרייטר פרח חדש במוסיקה. פרח מרהיב. ניו זילנד איז קולינג.  כשיש אחת כמו Lorde, מסובבים את הגלובוס לאיים הנמצאים דרומית מזרחית לאוסטרליה.
לורד שרה על ניסיון להיות אחרת ב – Tennis Court, שיר אווירה אינטימי קטן שזור ביטים אלקטרוניים ואפקטים מתחום ההיפ הופ. היא שרה בלי  מאמץ קולי מיוחד כדי להבליט את הרהוריה-הגיגיה. ההפקה הסולידית היא שמעניקה לשיר ערך מסוגנן עדכני.
לורד יצרה אלבום בוגר, חכם, חודר אל נפש נערת דור האינטרנט. היא שרה על לחיות פנטזיות ב- Royals, בשיר פופ שמשדר אמת.  Pure Heroine היה בנוי על הפקה מאוד מהודקת, צליל בס עמוק. קצב אלקטרוני קבוע. בגרות מפתיעה. קול דינאמי, בשל. בשיר Ribs, לורד התפייטה על הפחד שבהזדקנות. ב –  Team – הוא שרה על התפכחות מאשליות. "אנחנו רוקדים בעולם לבד", היא קובעת בשיר המסיים A World Alone.
השנה, כשהיא כבר בת 20,  היא הוציאה את Melodrama. האלבום החדש שומר על כל הייחודיות של לורד מ – Pure Heroine, תוך שהוא מציע מסע רגשני יותר של גילוי עצמי מתוך היבט בוגר יותר, אותנטי יותר, אלבום קונספטואלי על מסיבה שיוצאת משליטה על כל העליות והמורדות, תחושות החרטה, הבדידות, כמו מעין תחקיר עצמי של החיצוני מול הפנימי. לעיתים ישנה תחושה של שתי לורד,  שמבקשות חשיפה – האישה צעירה החזקה, והאישה המופרעת שמסתתרת בתוכה. לורד משתמשת לא פעם במושג “psycho”.
לורד מציגה מורכבות של בחורה פראית ובעייתית “I’ll love you till you call the cops on me”, היא שרה ב – ‘Writer In The Dark’, גם זו שחשה בודדה אחרי ש"כל הגיבורים שלנו התאיידו" ועד הבעיה שלה עם חשיפה ותהילה – "שונאת לשמוע את שמי על שפתי ההמון/ עושה את המיטב לחיות רק בשבילך".
ההמון בישראל יקבל אותה בהופעה אחת ב-5 ביוני 2018 בגני התערוכה בתל-אביב, מחיר אחיד של 329 שקל לכרטיס. 3000 כרטיסים הראשונים יימכרו במכירה מוקדמת במחיר של 289 שקלים

Royals

Green Light

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן