אדל

אדל לדונלד טרמפ: הפסק להשתמש במוסיקה שלי לצורכי הקמפיין שלך

/5

לא ברור אם דונלנד טרמפ הוא מעריץ אמיתי של הזמרת אדל, אבל אין ספק כי הזמרת המצליחה אינה מעריצה של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב. טרמפ עשה לאחרונה שימוש בלהיטיה הגדולים של אדל, Rolling in the Deep ו – Skyfall (שיר הנושא של סרט ג'יימס בונד) לצורך הקמפיין הפוליטי שלו.  ממחנה המעריצים שלה נשמעו תגובות זעם. אחד מהם צייץ: "נעלבתי בשביל אדל".
דובר מטעמה של אדל אמר: "אדל לא נתנה הסכמתה לאף מועמד פוליטי לעשות שימוש בשיריה". גם ניל יאנג וסטיבן טיילר מאיירוסמית' הורו לטרמפ לחדול להשתמש במוסיקה שלהם לצרכיו. עורך דין מטעמו של טיילר שלח מכתב לטרמפ בו מתריע נגד שימוש בשיר Dream On או כל שיר אחר משיריו של מרשו. "זהו שימוש שמנסה ליוצר רושם מוטעה, כאילוטיילר מקושר עם טרמפ או תומך במועמדותו לנשיאות".

מייקל סטיפ, סולנה של R.E.M, תקף את טרמפ במילים בוטות בחודש ספטמבר שנה שעברה, כאשר זה עשה שימוש בשיר End of the World as We Know It  and I Feel Fine. הוא קרא לטרמפ ולאנשיו: "Go fuck yourselves. אנשים קטנים תאבי כוח  אל תשתמשו במוסיקה שלי או בקולי למסע הבחירות שלכם"
בארה"ב אמנים לא יכולים למנוע מפוליטיקאים לעשות שימוש בשירים שלהם. כדי להשמיע שיר באירוע פוליטי, המועמד פונה לחברה שמחזיקה בזכויות השיר ומקבל רישיון. לפי החוק האמריקאי, בעל הזכויות אינו יכול לסרב למבקש.

אדל – Rolling In The Deep

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן