בון ג'ובי חוזרת צילום מרגלית חרסונסקי

בון ג'ובי חוזרת לפארק הירקון

/5

צעיר בן 57 עם שיער קצר, אפור,הג'ינס כבר לא הכי הדוקים, השיניים לבנות בוהקות (רופא השניים עשה עבודה טובה) פונה בעיקר לקהל הנשי: "אם תהיו נחמדות אלי אני אקח אתכן בחזרה לשנת 1983 כאשר היה לי שיער ארוך". ההבטחה מובילה ל – "Runaway". הוא לבוש מקטורן סאטן מוקף בלב אדום, שמעליו כנפי מלאך, רץ לאורך רמפת הבמה בעוד הוא והלהקה מוקרנים על הרקע הענקי.
בעוד רוב הלהקות מתקופה זו כבר מתעניינות בסידורי פרישה , ג'ון בון ג'ובי, נחוש להמשיך במרץ, לכתוב עוד כמה שירי רוק קליטים ולהוביל את הלהקה שלו על גרם המדרגות של עוד פסגת הצלחה עולמית.
הקהל יגיע לפארק לשיר את השירים המוכרים. באיצטדיון וומבלי הישן הם עשו סולדאאוט בקלות. צליל אורגן כנסייתי מלווה את ההמנון ‘Lay Your Hands On Me’, אליו מצטרף ההמון בשירה אדירה ממש כמו ב- ‘Wanted Dead Or Alive’. יגיעו גם ההרד רוק של ‘Bad Medicine’ והבלדה ‘Always’. הם ישאירו את ‘Living On A Prayer’ לסוף.
לאחר שכבשו את פארק הירקון באקטובר 2015 עם למעלה מ- 50,000 צופים, חוזרת להקת בון ג'ובי כאן  במסגרת סיבוב ההופעות העולמי החדש והמצליח  This house is not for sale"" שהחל לפני 10 חודשים באמריקה וגרף עד היום כ-43 מיליון דולר עם מכירות של למעלה מחצי מיליון כרטיסים. סיבוב ההופעות המשיך מאמריקה לאסיה ולאוסטרליה ומשם יגיע לאירופה. ישראל תהיה המופע האחרון בסיבוב ההופעות העולמי – 25 ביולי 2019 פארק הירקון תל אביב. את הופעת הלהקה בארץ מפיקה חברת לייב ניישן ישראל – בלוסטון גרופ, שי מור יוסף וגיא בסר.
מחירי הכרטיסים:   Golden –  855 ₪, VIP – ₪  955 ₪ , דשא – 335

צילומים: מרגלית חרסונסקי

על ההופעה של בון ג'ובי בישראל באוקטובר 2015

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן