מאיר בנאי צילום יוסי חרסונסקי

"בשם האהבה" – מופע במלאת שנה למותו של מאיר בנאי

/5

כמעט עברה שנה מאז מותו של מאיר בנאי, שנפטר בטרם עת ממחלת הסרטן. ב-22.1 ייערך  בהיכל התרבות מופע חד פעמי לזכרו, בו יתחברו על במה אחת, משפחה, חברים ושותפים לדרך, לשיר, לנגן, לספר, להיזכר ולאהוב.
מאיר בנאי היה שנסונייר בעברית, לא בדיוק כמו דודו, יוסי בנאי,  אבל עם אותה גישה. המספר של השירים שהוא שר. העוצמה הפנימית, ההתכוונות, התחושה האותנטית. פעם כתבתי עליו – "חתיכת נשמה שיש בה תוגת אמת". היה בו שילוב של שנסון צרפתי, פולק-בלוז אמריקני ומוסיקה ישראלית ויהודית. תקשיבו לאלבום הכפול "צבעים משתנים", הקלטה מהופעה חיה. מפגש מיוחד עם קהל שייצר התרחשות תחושתית. כתבתי אז: "כשהרגש גובר על השכל, המבקר שבי מת בקרבי". שמעתי. זמר עם שיוצא ממנו טון של מי שעבר גלגול רוחני. זה היה מעבר מנשמה אחת שהכרתי לנשמה הרבה יותר גדולה שלא הכרתי.
השירים משאירים אותו חי. זה מה שנפלא כל כך במוסיקה מוקלטת. זמר של קול חם, כנות ועוצמה ושירה ששייכים אך ורק לו. אף אחד לא ייקח את זה ממנו.
יתכנסו כדי לזכור, להיזכר ולשיר את שיריו:  גברי בנאי, מתי כספי, שלומי שבת, אורנה בנאי, אהוד בנאי, יובל בנאי, אביתר בנאי, משינה, לאה שבת, יזהר אשדות, ארקדי דוכין, אסף אמדורסקי,  אורי בנאי, בעז בנאי, אלישע בנאי, ונועם בנאי יחבר בין כולם.

חברים שירים מאיר בנאי

מאיר בנאי – לך אלי

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן