דויד-ברוזה-צילום-מרגלית-חרסונסקי

דויד ברוזה – דמעות לברצלונה הרמיקס של "חיים" באלבום אינסטרומנטלי חדש

/5

דויד ברוזה. איש העולם הגדול –  הוא בארה"ב, ליבו בספרד, גם בישראל – שלח יצירה אינסטרומנטלית, כדי לבשר על אלבום אינסטרומנטלי חדש, En Casa Limón אשר ייראה אור בספטמבר 2020. "דמעות לברצלונה" הוא קטע מחווה מתוכו המוקדש לתושבי קטלוניה וכל ספרד , שנכתב על רקע המגיפה הגלובלית האפוקליפטית.
האלבום, שהופק על ידי זוכה פרס גראמי חאבייר לימון, הוא ניסיון ראשון של ברוזה ליצור אלבום גיטרה אינסטרומנטלי. הוא הוקלט באולפני Casa Limón  במדריד, ספרד, בו הקליטו את אלבומיהם כמה מגדולי הגיטריסטים בעולם, ביניהם פאקו דה לוסיה וטומטיטו.
חאבייר לימון
  מוכר בזכות עבודתיו עם כמה מהכוכבים הגדולים ביותר של מוזיקת ​​הפלמנקו. באמצעות חברת התקליטים שלו קאזה לימון הפיק אלבומיםלרשימה אמנים ביניהם ענקים  כפאקו דה לוסיה, ווינטון מרסליס, ג'ו לובאנו, קייטנו ולוזו, טום הארל, אלישיה קיז בבו ואלדס, בואיקה, דייגו אל סיגאלה,  מריזה.
אומר לימון: "דויד ברוזה הוא אחד האמנים הבודדים שאיתם הייתי יוצא להרפתקה בעיניים עצומות. התוצאה היא המסע היפה והעמוק ביותר לשורשי הכלי הפופולרי והאהוב ביותר על פני כדור הארץ – הגיטרה הספרדית".
דויד ברוזה: "אחרי 43 שנים כזמר-מחבר שירים, הלחנת מוסיקה ללא מילים הייתה משימה מאתגרת. הייתי צריך לשכלל את הנגינה שלי כדי להיות גיטריסט מקצועי. זה לקח זמן – כמעט 3 שנים". עכשיו הוא משחרר את התוצאה הראשונה – פלמנקו מלודי ספוג אווירה בתזמור בעל מגע קלאסי.
השבוע שלח רמיקס לשיר: "בקיץ שעבר ביליתי כשבוע באיביזה. לילה אחד הגיעו לבית בו שכנתי  שלושה דיג׳ייאים והתחילו לתקלט לה נאתם והנאתנו – המשפחה וחברים, אחד מהם היה דיג׳יי העונה לשם ׳חיים׳. כאשר התחלנו לדבר עם חברת התקליטים בניו יורק על אפשרויות שיש שבהם שאפשר להפתיע בשיווק של האלבום – הצעתי לעשות רמיקס לשיר. השם של 'חיים' עלה עם המלצות חמות. לא שכחתי את הלילה ההוא ואכן פניתי לחיים והוא נענה ועשה רמיקס סקסי ומדליק. בזמן הבידוד שמעתי את העבודה שלו בפעם הראשונה – הכל נדלק אצלי בבית".

Remix – CHAIM

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן