דיויד בואי פורש

דיויד בואי פורש מהופעות ומוציא אלבום חדש

/5

דיויד בואי החליט לפרוש מהופעות. את הידיעה הזו מסר דיוויד גידינגס, שהיה סוכן ההופעות של בואי. גידינגס  סיפר לעיתון המוסיקה המסחרי "מיוזיק וויק", כי כמו פיל קולינס, בואי החליט לפרוש מהבמה. "אתה לא יכול לדרוש מהאנשים האלה לעלות על במה שוב ושוב. מגיע גם זמנם להתפנות לעצמם. אני גא שההופעה האחרונה שעשה דיויד בואי הייתה בפסטיבל האי ווייט ב-2004, אותו אני מפיק. מאז, בכל פעם שאני פוגש בו, עוד לפני שהצלחנו להחליף מילה, הוא זורק לעברי: "אני לא מופיע יותר", ואז אני משיב לו – בכלל לא שאלתי"
אם לדייק, ההופעה האחרונה של בואי הייתה ב"פסטיבל הוריקן" בגרמניה ביוני 2004. באותה הופעה הוא חש כאבים עזים בחזהו. באבחון מאוחר נקבע כי מדובר בסתימת עורק המוביל אל הלב. אין ספק כי זה מה שגרם לבואי לזרז את פרישתו מהבמה.  הוא הוציא ב-2013 את The Next Day והוא מלחין עבור אחרים כמו המוסיקה שכתב לסדרת הטלוויזיה הבריטית The Last Panthers.
ברגע האחרון:
בואי חושף פרטים ראשונים על אלבום חדש, ה-25 שלו, Blackstar שמו, שיצא ב-8 בינואר, יום הולדתו ה-69. האלבום בן ה-45 דקות מכיל 7 רצועות בלבד, כאשר אורך השיר ששימש לשם האלבום –  10 דקות. בואי הבטיח גרסה מןצרת לרדיו.

וידיאו: דיוויד בואי שר Heroes בהופעתו האחרונה בפסטיבל הוריקן בגרמניה ב-2004

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן