כריס קורנל שר ג'וני קאש

האזינו: כריס קורנל שר ג'וני קאש

/5

ב-1996 הקליט ג'וני קאש גרסה ללהיט "Rusty Cage" של להקת סאונדגארדן,  שכתב סולנה כריס קורנל.  20 שנה מאוחר יותר הקליט קורנל באולפנו של קאש בטנסי  את  “You Never Knew My Mind”' פואמה שכתב הזמר המנוח והתגלתה לאחר מותו. זו היתה אחת ההקלטות האחרונות של קורנל עצמו.

“You Never Knew My Mind” היוצא ביום הולדתו ה-86 של קאש מופיע באלבום Johnny Cash: Forever Words שיראה אור ב-6 לאפריל. האלבום כולל שירים, טקסטים ומכתבים שכתב קאש ומעולם לא התפרסמו' tar הולחנו עבור האלבום ע"י שורה מכובדת של אמנים הכוללת מלבד קורנל גם את רוזאן קאש (בתו של ג'וני), כריס כריסטופרסון ו-ווילי נלסון, אלביס קוסטלו, אליסון קראוס, ג'ון מלנקמפ, טי בון ברנט, ה- Jayhawks ועוד.
לג'וני קאש היתה השפעה מיוחדת על קורנל, וההערצה היתה הדדית. ב -1996, קורנ: "פגשתי את קאש פעם או פעמיים בחיי, והוא היה כל כך אדיב. הוא השפיע עלי כל כך כמוסיקאי", אמר קורנל, וגם הדגיש את העובדה שקאש ביצע שיר שכתב. "מאז הרגשתי כאילו הוא אחד הנוכחים הגדולים בחיי, במונחים של אמנים שאני מעריץ".

פרשנות: "אני יודע שאת מרגישה איך אני משתנה/ אבל את לא יכול לשנות את הדרך שבה אני מרגיש". מתגעגעים לכריס קורנל. ענק הרוק  ששר ג'וני קאש בעוצמות ובתעצומות מרטיטות.

(Chris Cornell – You Never Knew My Mind (From The Cash Cabin

Johnny Cash – Rusty Cage – Soundgarden

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן