הווארד סטרן

הווארד סטרן יורד על רוג'ר ווטרס בעקבות "המכתב הפתוח" לבון ג'ובי

/5

הווארד סטרן, הסופר, ההומוריסטן, מנחה הרדיו והטלוויזיה היהודי תוקף את רוג'ר ווטרס בעקבות המכתב הפתוח ששלח לבון ג'ובי, שדרש מהרוקר לא להופיע בישראל. סטרן הביע תמיהה על החרם שמטיל ווטרס על ישראל. . "What is with Roger Waters and the Jews?" – "מה יש לרוג'ר ווטרס נגד היהודים" אמר סטרן בתוכנית הטלוויזיה שלו. "מדוע הוא בכלל חי באמריקה, מדינה  שהוקמה ע"י אנשים שגזלו קרקע מילידי המקום אחרי שטבחו בהם. איך הוא מסביר את זה? מדוע כולנו אזרחי ארה"ב לא עוזבים את אמריקה?
כידוע, ווטרס פרסם מכתב פתוח לבון ג'ובי עם הגעתו לישראל, בו טען כי הרוקר "משתף פעולה עם מתנחל ששרף תינוקת". הקביעה הזו הרגיזה את סטרן. הוא הסביר איך הוא רואה את ישראל בין כל מדינות ערב באזור. "יש מקום בעולם בו אפשר ליישב יהודים מבלי שמישהו ייפגע. הרי הורגים יהודים בכל מקום בעולם. אז נתנו להם מולדת קטנה באמצע מדבר ללא מים, שאף אחד לא גר בו … הפלשתינאים היו יכולים להתגורר במצרים, בערב הסעודית, אבל הארצות האלו אינן רוצות אותם, אבל רוג'ר ווטרס חושב אחרת. הוא פשוט חתיכת חארה"
רוג'רס הצהיר בעבר כי החרם שלו נובע ממדיניות האפרטהייד שמנהלת ישראל נגד בני היעוטים בתוכה, פלשתינאים, בדואים וערבים אחרים".

הקשיבו: הווארד סטרן נגד רוג' ווטרס

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן