NEW YORK, NY - MARCH 22:  Jin, Suga, J-Hope, Rap Monster, Jimin, V and JungKook of the South Korean boy band 'BTS' visit Music Choice on March 22, 2017 in New York City.  (Photo by Santiago Felipe/Getty Images)

הסטוריה: להקת הבנים הקוראנית BTS מטפסת למקום הראשון במצעד האמריקני

/5

להקת הבנים  הקוראנית BTS עושה הסטוריה. אלבומה Love Yourself: Tear מגיע למקום הראשון במצעד המכירות האמריקני של הבילבורד. זו הפעם הראשונה שלהקה בסגנון הK-Pop (פופ קוראני) מגיעה להישג כזה. לפי חברת נילסן מיוזיק שסוקרת עבור הבילבורד את מכירות המוסיקה בארה"ב, אלבומה של הלהקה הקוראנית בת 7 האנשים נמכר תוך שבוע אחד ב-135 אלף עותקים, מהם 100 אלף מכירות אלבומים רגילים. האלבום שיצא ב-18 במאי זכה לביקורת מצוינות בעיתונות המערבית, ולפי אתר הביקורת Metacritic קיבל ציון 75 בממוצע. Fake Love הוא הסינגל הראשון שהוציאה החבורה ליוטיוב בסגנון פופ מעורב היפ הופ ורוק. הלהקה הנקראת גם Bangtan Boys הוציאה את הסינגל הראשון שלה "No More Dream" מתוך האלבום 2 Cool 4 Skool ב-2013. מאז נמכרו כ-5 מיליון עותקים מכל האלבומים של הלהקה.
פרשנות: כמה המגמה רצינית? יש מבקרים שמצנננים את ההתלהבות. הטענה היא שההצלחה של החבורה הקוריאנית מתחילה קודם כל ברשתות. אין להקה בעולם שיש לה עוצמה כמו של BTS ברשתות, במיוחד בטוויטר. זה נשמע עדיין כאילו להצלחה יש בסיס לא הכי מוצק. מצד שני:  זה לא חדש:  ההצלחות הגדולות מגיעות דרך הרשתות. ראו מקרה ג'סטין ביבר…

וידיאו: Fake Love

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן