ספייס גירלז

הספייס גירלז חוזרות ללא ויקטוריה בקאהם

/5

מלאני בראון, אמה בנטון, גרי הורנר ומלאני צ'יסהולם חוזרות להופיע כספייס גירלז מהדורת 2018-19 וללא ויקטוריה בקאהם. הספייס גירלז, להקת הבנות הצבעונית שהוקמה ב-1993 בבריטניה והתבססה על מוסיקת פופ-דאנס קליטה, תחזור לבמה ביוני 2019. בשלב זה – 6 הופעות בלבד בבריטניה. בסרטון שהכריז על האיחוד, הן לא הזכירו את החברה החסרה. בהודעה לעיתונות נאמר כי בקהאם – מתמקדת במותג האופנה שלה, קריירה שהעניקה לה את ההצלחה הגדולה מול כל אחת מחברות ה"ספייס גירלס".
זו תהיה הפעם השנייה שהלהקה תצא להופעות בהרכב חסר. הורנר עזבה את ספייס גירלס במאי 1998 לפני הסיבוב הראשון בצפון אמריקה, שהסתיים בלעדיה. היא חזרה ללהקה בשנת 2007 לסיבוב ההופעות האיחוד הראשון ואוסף הלהיטים שהכיל שיר אחד חדש, (Headlines (Friendship Never Ends. כל חמש החברות התאחדו להופעה חד פעמית בטקס הסיום של המשחקים האולימפיים בלונדון 2012.
פרשנות: העולם באמת חיכה להן בקוצר רוח, שכל מהדורות החדשות נפתחות בידיעה הזו? יש מי שהעריצו אותן בסוף התשעים. היום הם מעמידים פנים. לא אז ולא היום אני מתרגש לשמע הידיעה. הייתי נער וגם גדלתי. בטוח שלדור התשעים הספייס גירלז עושות את אותן דפיקות לב.  אז אני גם לא מהדור שגדל על החבורה הזו. 

הקליפ שבנות הספייס גירלז הוציאו לקראת האיחוד המחודש

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן