פוטין אלטון ג'ון

הפעם זה אמיתי: פוטין טלפן לאלטון ג'ון

/5

הפעם זה אמיתי: נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין טלפן לאלטון ג'ון והציע לו פגישה. לשיחה יש אישר מהקרמלין. לא עוד המתחזים שעבדו על אלטון בתחילת החודש, כשהציגו עצמם כנשיא רוסיה ומתורגמנו. פוטין טלפן  אתמול (יום חמישי) לאלטון וביקש להתנצל על התרמית של חומדי הלצון הרוסיים, כך לדברי דוברו של הנשיא, דמיטרי פסקוב. "אל תתרגש ואל תעלב", אמר פוטין לג'ון "השניים לא מזיקים, אבל זה כמובן לא מצדיק את מעשיהם".
פוטין הציע לאלטון להיפגש בעתיד ולשוחח איתו על כל נושא שמעניין אותו.
הסיפור החל להתגלגל אחרי שאלטון הודיע בפוסט באינסטגרם, כי פוטין התקשר אליו, והוא מצפה לפגישה פנים-מול פנים  כדי לשוחח איתו על זכויות הלהט"ב (לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים) ברוסיה. ג'ון, שחזר מביקור שתדלנות באוקראינה למען זכויות הלהט"ב, אמר לעיתונאים כי הוא רוצה לשוחח עם פוטין על פגיעה בזכויות ההומואים ברוסיה.
שני נוכלים רוסים, ולדימיר קרסנוב ואלקסיי סטוליארוב צלצלו לאלטון ושוחחו איתו על תקן הדובר  שתירגם והנשיא. השיחה בת 10 דקות שודרה ברשת. פוטין המזויף הציע לאלטון להגיע למוסקבה בנובמבר ולהשתתף במצעד מחאת ההומואים והלסביות שיערך בעיר…(וזאת למרו העובדה שבשנים קודמות – המצעדים האלה הופסקו ע"י המשטרה ומתנגדי הלהט"ב.
הפעם – פוטין הראה רצון טוב, כנראה לקראת נאומו הקרוב באו"ם. הידיעה על השיחה האפילה על הידיעה על הפגישה הקרובה בין פוטין לברק אובמה בבניין האומות המאוחדות בשבוע הבא. האם זה ישנה את מצב הקהילה ההומו-לסבית ברוסיה? – ספק גדול מאוד.
כידוע, פוטין חתם ב-2013 על חוק האוסר על תעמולה למען יחסי מין לא קונבנציונאליים, ובכך הגביר את ההטרדות והאלימות  נגד הומואים ולסביות ברוסיה. אלטון ג'ון פרסם מכתב בו הוא גינה את החוק.

 

וידיאו: השיחה המזויפת של שני הנוכלים עם אלטון ג'ון

https://www.youtube.com/watch?v=CnO37pB6LWE

וידיאו: הנשיא ולדימיר פוטין מנגן ושר Bluberry Hill בקונצרט צדקה שנערך בסט פטרסבורג ובו השתתפו תורמים אמריקנים.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן