הפרודיה על haim בסטררדיי נייט לייב

הפרודיה על Haim ב"סאטרדיי נייט לייב"

/5

להקת Haim עומדת במרכז סרטון פרודי של "סאטרדיי נייט לייב", בהופעת אורחת של הראפרית ניקי מינאג' '. מדובר בסרטון שעדיין לא שודר, אבל הופץ בערוצים הדיגיטליים של SNL. .שלוש האחיות מגולמות ע"י המארחת בתוכנית טינה פיי והשחקניות איידי בריינט וקייט מק'קינון. הוידיאו נוגע בקליפ לשיר "Little of Your Love", ש-Haim הוציאה באוקטובר 2017 .לקראת סוף המערכון מצטרפת ניקי מינאג' בקטע שעוסק באנשים שניצלו את האחיות Haim או ביאסו אותן.

*** לא יכול להיות שלא תחפשו את הקשר הישראלי של להקת הבנות המצליחה Haim. תורידו את ה –H, ואכן, מדובר אשכרה בלהקת "חיים", והיא אחת המצליחות כיום בארה"ב.
לא בטוח שהן מעוניינות לדבר על "גאווה ישראלית". גם בחיפוש בנרות בדפי הביוגרפיה שלהן לא תגלו, שאביהן הוא מוטי חיים, שחקנה לשעבר של קבוצת הכדורגל מכבי יפו, שהיגר לארה"ב וקבע את משכנו בקליפורניה.
שלוש בנותיו הקימו כבר בבית הספר את להקת Rockhaim יחד עם הוריהן. לפני 11 שנה, הן הפכו ללהקת פופ מן המניין העונה לשם Haim. שנה לאחר מכן הוגשו להם דפים לחתימה על חוזה בחברת פולידור. Something To Tell הוא אלבומן השני, שעל ההפקה שלו חתום Ariel Rechtshaid (מייג'ור לייזר, ביונסה, אדל).
שלוש הבנות-אחיות של Haim הן אסתי (בס), דניאלה (גיטרה, תופים) ואלאנה (גיטרה וקלידים) אלבום הבכורה שלהן –  “Days Are Gone" שיצא ב-2013, זכה לביקורות טובות עד מעולות, הגיע לעשיריה הראשונה במצעד ה-200 של הבילבורד וזיכה את הבנות במועמדויות ל"גראמי" האמריקני ול"בריט" הבריטי. הן הופיעו ברוב תוכניות האירוח החשובות (ג'ימי פאלון, גראהם נורטון)  והגיעו עד פסטיבל גלסטונברי היוקרתי.

הפרודיה ב – "סטרדיי נייט לייב"

Haim – Little Of Your Love

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן