אריתה פרנקלין

הציבור יעבור מול ארון הקבורה הפתוח של אריתה פרנקלין

/5

משפחתה של ארתה פרנקלין הודיעה, כי הציבור יוכל לעבור על פני ארונה הפתוח של אריתה פרנקלין, מלכת מוסיקת הנשמה,  בדטרויט. לפי אתר TMZ, הצפייה תיערך במוזיאון צ'רלס ה. רייט להיסטוריה אפריקאית אמריקנית בדטרויט. המוזיאון ערוך לכמות גדולה של מבקרים שיגיעו לחלוק כבד לאריתה. מעמד דומה היה אחרי מותה של רוזה פארק, הפעילה האפרו-אמריקאית לזכויות האזרח ב-2005, כאשר -700 אלף איש בעברו עפ פני ארונה הפתוח.
טקסי ההלוויה של פרנקלין אמורים להימשך ארבעה ימים. ביומיים הראשונים יעבור הקבל על פני ארונה. היומיים הבאים שמורים ללוויה פרטית בין חברים קרובים ובני משפחה ב – Greater Grace Templ. כמו כן נמסר כי במהלך הטקסים תושמע הרבה מוסיקה של פרנקלין. "יהיו שרים … הרבה שירה".
אריתה פרנקלין נפטרה ביום חמישי בגיל 76. זמן קצר לאחר פטירתה, משפחתה פרסמה את ההצהרה הבאה:
"באחד הרגעים החשוכים ביותר של חיינו, איננו מצליחים למצוא את המילים המתאימות כדי לבטא את הכאב בלב. איבדנו את האם ואת הסלע של המשפחה שלנו. האהבה שהיתה לה לילדיה, לנכדיה, לאחייניה, לאחייניה ולדודים שלה לא ידעה גבולות".
"התרגשנו מאוד מהאהבה והתמיכה שקיבלנו מחברים קרובים, תומכים ומעריצים בכל רחבי העולם. תודה על החמלה והתפילה שלכם. הרגשנו את אהבתכם לארית. יש בכך נחמה לדעת כי מורשתה תמשיך לחיות. כפי שאנו מתאבלים, אנו מבקשים ממכם לכבד את הפרטיות שלנו במהלך תקופה קשה זו."

על המוסיקה של אריתה פרנקלין

מספידים את אריתה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן