יגאל בשן צילום מרגלית חרסונסקי

השיר האחרון של יגאל בשן

/5

שירו האחרון של יגאל בשן "תביטי בי" המוקדש למיקה, אשתו,  הוקלט חצי שנה לפני מותו ולא הושלם. לאחר מותו, הזמין המעבד תומר בירן את אבי סינגולדה, את שמוליק בודגוב ואת יונתן פריג', שלשת הגיטריסטים האהובים על יגאל, שעבדו אתו לאורך הקריירה ארוכת השנים, לנגן לזכרו ולהשלים את ההקלטה האחרונה בקולו.
"תביטי בי" הופק במלאת שנה ללכתו של יגאל בשן. את השיר מלווה קליפ מרגש שביים וערך ירון שילון, מחומרי ארכיון פרטי של יגאל שילון.  מופע המחווה "השירים היפים של יגאל בשן" ייערך בהיכל התרבות ת"א ב-3 בדצמבר 2019.

פרשנות: גם אם הייתה לפעמים תחושה שמשהו כבה בו, איזו עצבות שמתחת לחיוך, עדיין זה יגאל בשן בקליפ הזה, זמר פופ של גישה אופטימית למוסיקה. רומנטיקן שנוגע בסגנונות שונים, מחייך בין השירים, מעט בידור, קורטוב נוסטלגיה, התרפקות מאופקת, קאברים יפים של שירי ארץ ישראל תמהיל שירים שמחבר כמעט את כל התחנות בדרכו המוסיקלית. מעולם לא עף על עצמו. יותר נכון לומר: הקהל עף עליו. אם הערב הזה בא לומר – עברתי את המשבר, אז יש אישור. הקהל נתן אותו. שיר האהבה למיקה הוא עוד גם עלעול באלבום התמונות והזכרונות של בשן, המשפחה, הקריירה, האדם. כמה עצוב שהוא כבר לא איתנו.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן