חוליו איגלסיאס צילום מרגלית חרסונסקי

ועשיו האבא: חוליו איגלסיאס חוזר במאי 2016

/5

כמה שנים עברו מאז הופעתו הראשונה של חוליו איגלסיאס בישראל? היא  התקיימה ב- 1998,  אז בהיכל נוקיה ביד-אליהו תל-אביב. במאי (7.5) הוא יחזור לאותו אולם, הפעם תחת השם "היכל מנורה מבטחים", להופעה נוספת.
איגלסיאס בן 72, מחזיק בנתונים מרשימים: לאורך הקריירה הזוהרת שלו, מכר למעלה מ-250 מיליון אלבומים והשיג יותר מ-2,600 תקליטי פלטינה וזהב. מבדיקה שערכו מעריציו, מתברר כי בכל 30 שניות משדרים שיר משלו באחת מתחנות הרדיו אי-שם בעולם. הוא מופיע עם להקתו באין ספור קונצרטים בכל רחבי העולם.
חוליו הגיע אל עולם המוסיקה במקרה. הוא שיחק כשוער קבוצת הנוער של ריאל מדריד, וקיווה להיות כדורגלן מקצועי. בגיל 20, בליל ה-22 לספטמבר 1962, עבר תאונת דרכים חמורה, ובעקבותיה נשאר חצי-משותק למשך יותר משנה וחצי. הסבירות שאי-פעם ילך עוד, הייתה נמוכה ביותר. האח אשר טיפל בו העניק לו גיטרה. חוליו בילה שעות ארוכות בשמיעת רדיו ובכתיבת שירה. הוא הלחין חרוזים עצובים, רומנטיים על רקע מצבו. אז לא העלה בדעתו שיהיה אי פעם זמר. הוא החל לשיר כדי לעבור את רגעי העצב על הפיכתו מספורטאי מצליח לנכה במיטתו. לאט למד לנגן בגיטרה – במידה מספקת להפוך את השורות שכתב לשירים. השאר – היסטוריה.
מחירי הכרטיסים ינועו בין 250 (יציע) ל-1250 שקל. 

על הופעתו של איגלסיאס בספטמבר 2013 בקיסריה. 

 

צילומים מרגלית חרסונסקי

וידיאו Crazy – חוליו בקיסריה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן