הביטלס 1967

חגיגות 50 שנה לסרג’נט פפר של הביטלס – הגרסאות השונות

/5

יש סיבה להתרגשות מחודשת: 50 שנה מלאו לאלבום המופת "מועדון הלבבות הבודדים של סרג'נט פפר", של הביטלס. האלבום יצא ב-1 ביוני 1967. פול מקרטני, ג'ון לנון, ג'ורג' הריסון ורינגו סטאר + המפיק ג'ורג' מרטין, מעין – החבר החמישי בלהקה, הפתיעו באלבום מורכב, קסום במנגינות, מיוחד בהמצאות.
עכשיו יוצא האלבום בהוצאה מחודשת בגרסאות שונות, במהדורה שזכתה למיקס חדש מידי המפיק  גילס מרטין, בנו של ג'ורג' מרטין המפיק המקורי של האלבום,  וטכנאי המיקס Sam Okell בסטריאו ואודיו סראונד 5.1. המהדורה כוללת בין השאר סשנים מתוך הקלטות אולפן שטרם ראו אור.
זו הפעם הראשונה שהאלבום ממוקסס מחדש ויוצא עם הקלטות סשן נוספות. למעשה, זהו האלבום הראשון של ההרכב שזוכה למיקס חדש וגם  ויוצא עם הקלטות נוספות.  כדי ליצור את המיקס החדש בסטריאו ואודיו סראונד 5.1,  עבדו מרטין ואוקל עם צוות מיוחד של טכנאים ומומחים בשחזור אודיו באולפני Abbey Road בלונדון.
כל הגרסאות של ההוצאה המחודשת המכיל את הסטריאו מיקס החדש של Giles Martin:

  • CD – דיסק בודד הכולל את האלבום בסטריאו מיקס החדש.
  • Deluxe – דיסק כפול המכיל דיסק ראשון עם האלבום בגרסת הסטריאו מיקס החדשה ודיסק שני עם 18 קטעים כולל טייקים שלמים שטרם ראו אור ל- 13 שירי האלבום במיקס סטריאו חדש ועוד.
  • Deluxe Vinyl – ויניל כפול דל התקליט הראשון עם האלבום בגרסת הסטריאו מיקס החדשה ותקליט שני עם 18 קטעים כולל טייקים שלמים שטרם ראו אור ל- 13 שירי האלבום במיקס סטריאו חדש.
  • Super Deluxe – קופסה מהודרת בת שישה דיסקים (4CD+Blu-ray+DVD) הכוללת את האלבום בגרסת הסטריאו מיקס החדשה, גרסאות נדירות שטרם ראו אור, קטעי וידאו, ראיונות, סרט דוקומנטרי ועוד.

Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band – ביקורת אלבום

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן