farruko

חגיגת הרגאטון של פארוקו

/5

פארוקו – Who? לא מכירים? אז דעו לכם את מה שאנחנו לא ידענו, שהבחור הוא אחד המצליחים בסצנת הרגאטון, ממשיך לככב בראש המושמעים והמורדים עם הלהיט "PEPAS". כוכב העל הפורטו ריקני מדגים את הכוח מעורר הריקוד שמניע את השיר. "PEPAS" הממזג בצורה חלקה צלילים ממוזיקה אורבנית ואלקטרונית, הוא להיט מכוון רחבת ריקודים, תופים מפלצתיים, שירה יחדיו וקצב מסעיר, סינת'ים מתחברים לחצוצרות, מציתים רוקדים. הסרטון בבימויו של מייק הו מבהיר שהשיר הוא המנון ללילות פראיים.
שם מלא: Carlos Efrén Reyes Rosado . שם במה: Farruko יליד 1991 סינגר סונגרייטר יליד פוארטו ריקו. מאחוריו שיתופי פעולה עם דאדי יאנקי, שון פול, מאלומה, ג'יי בלוין, ניקי ג'אם, ג'יי אלוורז. אלבום בכורה: El Talento Del Bloque. הוא היה מועמד לפרס הגראמי הלטיני על אלבום המוסיקה האורבנית הטוב ביותר ב-2012. בשנת 2014 היה מועמד לגראמי הלטיני (ה-15) בשלוש קטגוריות. בלהיט הנוכחי שלו Krippy kush  משתף פארוקו פעולה עם הכוכב פורטריקני בד באני ועם  Rvssian הג'מייקני. השיר חצה כבר את רף 400 מיליון הצפיות ביו טיוב.
פארוקו מוכר כאחת התופעות המוזיקליות הבולטות בתעשיית המוזיקה הלטינית. בזכות הרבגוניות האמנותית שלו והצטיינותו על הבמה, האמן הרב-פלטינה וזוכה ה-GRAMMY הלטיני (פעמיים) הצליח לכבוש קהלים עצומים ברחבי העולם, והפך לאחד הנציגים החדשניים ביותר של ז'אנר הרגאטון. עם שמונה אלבומי אולפן מצליחים ושיתופי פעולה מרובים עם אמנים בינלאומיים מז'אנרים שונים, הצלחתו השפיעה על הקהילה האמריקאית ההיספאנית, באופן שהקריירה שלו הוכרה על ידי HBO עם סרט תיעודי, "Farruko: En Letra de Otro".

חגיגת הרגאטון: פארוקו Krippy Kush

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן