ארקדי דוכין ערוץ המוסיקה הישראלי

חדש: ערוץ המוסיקה הישראלי O MUSIC TV

/5

O MUSIC TV ערוץ המוסיקה הישראלי הוא מיזם חדש אשר הוקם ע"י גל ברעם (לינקטון לשעבר) ואורן איתן (אולפני לייב רום גני התערוכה), נותן במה לאמני ישראל על ידי קידומם ביוטיוב באמצעות קליפים המצולמים באחד מאולפני הצילום המפוארים והמאובזרים בישראל.
בימים שתחנות הרדיו מוצפות בכמויות גדולות של סינגלים ואלבומים חדשים, ישנו קושי גדול להיכנס לרשימות ההשמעה .O MUSIC הרימה את הכפפהכדי לתת לאמנים אלטרנטיבה להגיע  לעשרות ומאות אלפי צפיות בשירים חדשים.  עד היום הופקו וצולמו בערוץ כ-100 סרטונים  ביניהם  וידאו קליפים, כיתות אמן, חדשות מוסיקה והופעות לייב ללא קהל   בין המצטרפים לערוץ:  ארקדי דוכין , ירמי קפלן , ערן צור , דן תורן , דודי לוי. 
ההקלטות נערכות  באולפנים שממוקמים בוילה בשכונת הגולף  בקיסריה. האמן או הלהקה מצולמים מבצעים את השיר LIVE או על פלייבק. הסאונד נעשה בחדר מיקסים, מוקלט לייב לערוצים ועובר מיקס ומסטרינג.  לאחר מכן  מעלים את הקליפ  לערוץ  O MUSIC TV ובמקביל לערוץ של האמן. בהמשך נפתח קמפיין ממומן ביוטיוב על ידי צוות מקצועי ומנוסה, וכך מקדמים את השיר לקהל יעד רלוונטי בישראל בהשמעות וצפיות אמתיות בקליפ.

ליצירת קשר ושליחת חומרים:

 [email protected]

ערוץ יוטיוב https://www.youtube.com/channel/UCosYfQRadEyAUqk9mHQ-8Bw?sub_confirmation=1

אינסטגרם https://www.instagram.com/omusictv/

 

0544900174
0545558766

ארקדי דוכין מקליט באולפני O Music Tv

אירית דקל מקליטה באולפני O Music Tv

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן