חוה אלברשטיין ושלומי שבן  מופע משותף -צילום דודי חסון S

חוה אלברשטיין ושלומי שבן – מופע משותף

/5

לא נשאל מה לו ולה? אם חוה אלברשטיין ושלומי שבן בחרו להיות על במה אחת לשני מופעים (23/24.9 תאטרון גשר בת"א), סביר להניח שמצאו דיבור מוסיקלי משותף. למופע שנקרא "חוה שרה ושלומי מנגן", יש גם בסיס יציאה: לפני כשלוש שנים הקליטו את הדואט "תרגיל בהתעוררות", שיר הנושא מהאלבום שנשא את השם הזה. הקשר ההוא התפתח למעין מסע מוסיקלי משותף לאורך רשימת השירים של חוה אלברשטיין, והתברר כי יש כאן דיבור רציני.
שלומי שבן: "התגעגעתי ללוות זמר/ת, הוויה שאני מכיר היטב מהעולם הקלאסי. חוה מהרבה בחינות היא המבצעת האולטימטיבית בעיני עם חומרים מהשורה הראשונה. רציתי לחוות את המסע הזה דרכה. עבורי זה מאוד מיוחד לראות את חוה ללא הגיטרה, הידיים חופשיות וכל הריכוז שלה מכוון לשיר" חוה מוסיפה: "מהצד שלי, הפגישה עם שלומי היא גם פגישה מחודשת עם עצמי. עם אותו חלק שבי שהוא פחות עממי-פולקי ויותר בימתי".
התוצאה: דואו בין קול (חוה) ופסנתר (שלומי) שנע על מנעד שבין רסיטל לבין מופע עם אופי תאטרלי/קברטי. רובו ככולו בנוי על קלאסיקות לצד חומרים פחות מוכרים מהרפרטואר של חוה ואפילו כאלה שתמיד חלמה לבצע ולא הקליטה ושירים שהקליטה ומעולם לא ביצעה על הבמה.

שלומי שבן וחוה אלברשטיין – תרגיל בהתעוררות

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן