מארק-הלמונד-3

מארק אלמונד – ההופעה מבוטלת

/5

הופעתו של מארק אלמונד בהיכל התרבות ת"א מבוטלת. המארגנים חברת Concerto מסרו' כי האמן ביקש בשבוע שעבר לדעת, האם על רקע המצב הבטחוני – יש טעם לקיים את המופע. ההפקה המקומית הציע להמתין עד יום ו' 10.8. אלמונד דרש כי התשלום השני יעבור באותו יום, אולם האמרגנים בישראל היו מוכנים להעביר את התשלום רק ביום א'. כתוצאה ביטל אלמונד את הגעתו. נמסר שהו הסתיג גם מלהקת החימום שנועד להופיע לפניו – "טאטו", למרות שאישר אותה לפני כן בכתב. לדברי חברת Concerto, זו הפעם השניה שאלמונד מבטל מופע באופן חד צדדי. המשך הפרשה – בהליך משפטי.
מארק אלמונד, אמן הדארק אייטיז, לשעבר חלק מצמד הסינת'-פופ/ניו ווייב Soft Cell המוכרים בלהיטיהם Torch, What! ובעיקר בגרסת הכיסוי לשיר של גלוריה ג'ונס Tainted Love,. מכירות תקליטיו נמדדות בלמעלה מ-30 מליון אלבומים ברחבי העולם – גם כסולן.

אלבום הסולו האחרון שלו, The Velvet Trail, ראה אור ב 2015 ולווה בטור הופעות סולדאאוט באירופה. ב 2016 מארק הופיע עם תזמורת האורקסטרה העכשווית של אוניברסיטת לידס ברויאל פסטיבל הול. בהמשך אותה שנה ראה אור Trails of Eyeliner, מארז יוקרתי עם מיטב יצירותיו שהופץ ע"י יוניברסל מיוזיק. "Hits and Pieces" הנו אלבום אוסף עם מיטב הלהיטים שיצא גם הוא ביוניברסל והיה בין האלבומים הנמכרים באותה עת ולווה בטור הופעות סולדאאוט באנגליה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן