נטלי אימבורליה לישראל

בוטלה הופעת נטלי אימברוליה בסוף אוגוסט

/5

בוטלה הופעתה של הזמרת נטלי אימבורליה ב-31 באוגוסט בהיכל התרבות ת"א. מפיקי המופע בישראל:  3A productions נימקו ב"סיבות טכניות", אבל סביר להניח כי במבול  הופעות חו"ל ששוטף את שיראל הקיץ – גם כאן "הסיבות הטכניות" הן מכירת כרטיסים דלה.
נטלי אימברוליה
המזוהה בעיקר מלהיטה הגדול  Torn, מאלבום הבכורה משנת  1997, נטלה בשנים האחרונות הפסקה ארוכה, אבל חזרה ב-2015 עם אלבום קאברים חדש – Male, המכיל אוסף שירים מניל יאנג  ועד דאפט פאנק.
אימבורליה, ילידת ניו-סאות' וולס שבסידני אוסטרליה 1975, נחשפה לראשונה בתפקיד בת' ברנאן באופרת הסבון האוסטרלית, "שכנים" בתחילת התשעים. Torn, להיטה הגדול היה למעשה קאבר ל – שיר של Ednaswap, להקת רוק אמריקנית מלוס אנג'לס שפעלה בין השנים 1993 ל-1998,בסגנון המוגדר adult alternative rock.
השיר שהיווה עבורה פריצת דרך משנת קריירה, המשיך לככב משך שנים ברשימות השידור ברחבי העולם. הוא השתלב באלבום הבכורה שלה  – Left In The Middle שיצא אף הוא ב-1997 ונמכר בלמעלה ממיליון עותקיםסינגלים אחרים שיצאו מהאלבום הזה – נכשלו. רק Big Mistake הגיע אל בין עשרת הראשונים בבריטניה ואוסטרליה. Whishing I Was There  הצליח  פחות – בין 19 ל-24 בבריטניה ובאוסטרליה.
אימבורליה, אימבורליה ששימשה  הוציאה אלבום שני White Lilies Island בסוף 2001, מתוכו יצאו הסינגלים That Day ו – Wrong Impression. מסחרית, הייתה כאן אכזבה לא קטנה, הגם שהאלבום הגיע לזהב באוסטרליה. היא הקליטה אלבום שלישי עבור חברת BMG ב-2003, אבל החברה החליטה לגנוז אותו, ובכך מפרדו דרכיהם. אימבורליה חותמת עם עם חברת Brightside Recordings, ומוציאה את Counting Down the Days  ב-2005, מתוכו יצא הסינגל "Shiver", שהגיע למקום ה-8 בבריטניה.
גם בחברת התקליטים הזו החוזה שלה אינו מחזיק מעמד, ואימבורליה חותמת ב – Island כדי להוציא ב-2009 את Come to Life עם שירים של כריס מרטין מקולדפליי, בריאן אינו ודניאל ג'ונס. זה היה אלבום מאוד אמביציוזי, אבל לא נחשב לעוד אחד מכשלונותיה הגדולים. מה עושים? ב-2010 מצטרפת אימבורליה כשופטת בתחרות ה – X Factor באוסטרליה  משך שתי עונות, ובהמשך מקבלת מספר תפקידים בקולנוע ובהפקה הבימתית של Things We Do for Love של אלן אייקבורן. אחרי שש שנים של פרישה ממוסיקה, חוזרת אימבורליה ב-2015 עם Male, אלבום קאברים של יוצרים-זמרים שונים.

על אלבומה האחרון  Male

וידיאו: Torn

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן