2 סטיבי וונדר

סטיבי וונדר קורא לאנשים להצביע: "העתיד בידיך"

/5

בסרטון שפרסם בטוויטר קורא סטיבי וונדר להצביע בבחירות הקרובות כדי לעצור גזענות מתמשכת, אכזריות משטרתית ודיכוי כלכלי.וונדר מתייחס וונדר  ל-Juneteenth, היום שבו הוצאה העבדות מחוץ לחוק בארה"ב (19 ביוני 1865) "ביום שישי האחרון, רבים מאיתנו ואני חגגנו את יום השחרור, לרבים הוא אינו  קיים. לאמיתו של דבר, ישנן שלוש מדינות שעדיין לא הכירו בו: צפון דקוטה, דקוטה הדרומית והוואי."
"איך זה מרגיש לחגוג את החופש שאנחנו עדיין נלחמים עליו? זה מרגיש מוכר מדי. אני מכיר את הריקוד הזה, שמעתי את השירים האלה. היה מאבק של 18 שנה להפוך את יום הולדתו של ד"ר מרטין לותר קינג לחג לאומי. ה היה מאבק שלא הייתי מוכן להפסיד. זה היה מאבק שרבים מכם הצטרפו אליו, ואני מודה לך. אבל הנה אנחנו שוב ושוב ושוב ושוב.
"מה שאני רוצה לדעת הוא – מתי יבוא היום שנשחרר שנאה,  או שאצטרך להודות ששזה פשוט בלתי אפשרי. אם לחיים יכול להיות סוף, לכל דבר יכול להיות סוף. לגזענות יכול להיות סוף. לאכזריות של המשטרה יכולה להיות סוף. לדיכוי כלכלי עבור אנשים שחורים יכול להיות סוף. תנועה של חוסר מעש היא תנועה העומדת דוממת. אז לאלה שאומרים שאכפת להם, תעשו יותר מאשר לומר דברים. הזיזו את הרגליים לקלפי והשתמשו בידיים שלכם כדי להצביע."
"העתיד בידיכם", המשיך וונדר, "יש לנו את הכוח להצביע ואנחנו יכולים לעשות שינוי. הצעיר בגיל 18 והקשיש  בן 110 יכולים  לעשות את ההבדל. זה הזמן להחליט על הצבעתכם, כי כרגע יש כוחות שמנסים להטות אתכם"
.לקראת סוף הסרטון, וונדר התייחס לתנועת "Black Lives Matter" וביקש מהצופים לשקול אילו שינויים יתקיימו בזמן הזה בשנה הבאה. "אני מדבר עליך, אני מדבר עלי, אני מדבר על כל גוף בודד. בואו נעשה משהו. בוא נעשה את ההבדל."

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן