משה-פרץ-ואייל-גולן-במופע-משותף-הולכים-להשתגע-צילום-אוהב-רומנו-

פסטיבל ראשון לציון – מעט הפקות מקור

/5

פסטיבל ראשון לציון (24-29.9) מציע מעט הפקות מקור. במרכזו מופע ייחודי אחד: ערב מחווה חד פעמי במלאות שנה למותו של אמיר פרישר גוטמן בהשתתפות חבריו ומשפחתו –"כאילו אין מחר". בין המשתתפים: אליעד נחום, אליענה תדהר, מאיה בוסקילה, מוקי, מיכל אמדורסקי, עילי בוטנר וילדי החוץ, קרן פלס, רוני דלומי ועוד
רוב המופעים האחרים הם הפקות רצות + אירוחים: אסף אמדורסקי, שלומי שבן ויעל קראוס במופע מחווה ל"החלונות הגבוהים", דני, גידי וחברים ותיסלם, אייל גולן ומשה פרץ במופע משותף בלייב פארק, אמיר דדון מארח את נתן גושן, הפרויקט של רביבו מארחים את זהבה בן, רבקה זוהר מארחת את מירי מסיקה, שמעון בוסקילה מארח את יובל דיין. חריג מסוים נמצא בהפקה מיוחדת של ריקי גל בליווי תזמורת צה"ל (מעניין איך הם מתחברים) בגן המושבה. גם דודו אהרון וליאור נרקיס יגיעו לשמח בגן המושבה, ושלומי שבת – בכיכר העיריה, מקום בו יוכלו להינות באי הפסטיבל גם ממופע חינם של שמעון בוסקילה מארח את יובל דיין.

פרשנות: אם כבר פסטיבל שנתי, אני מצפה ממפיקיו – יותר הפקות מקור מקוריות ופחות להתבסס על מופעים רצים. פסטיבל ראשון לציון נראה בגדול כעוד מקבץ של ארועים מלוח ההופעות השנתי. הגיע הזמן לשינוי משמעותי!

אסף אמדורסקי, שלומי שבן ויעל קראוס – "חייל של שוקולד", מחווה להחלונות הגבוהים

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן