HOLLYWOOD, CALIFORNIA - FEBRUARY 09: Billie Eilish performs onstage during the 92nd Annual Academy Awards at Dolby Theatre on February 09, 2020 in Hollywood, California. (Photo by Kevin Winter/Getty Images)

צפו בבילי אייליש שרה ביטלס בטקס האוסקר 2020

/5

בילי איליש ואחיה, פיניאס, שותפה ליצירה פיניאס שרים ביטלס במהלך טקס האוסקר 2020 (9 בפברואר). על פי השמועה, כוכבת הפופ אמורה היתה לבצע בביצוע בכורה את מנגינת הנושא של סרט ג'יימס בונד החדש No Time To Die, אך במקום זאת בחרה להשתתף בחלק הזיכרון של מי שכבר אינו איתנו – הנקרא – In Memoriam.
פינס אחיה, הצטרף בפסנתר, אייליש שרה גרסה ל'אתמול ' של הביטלס, בעוד מסך שמאחוריה הוקיר את הכוכבים בתעשיית הקולנוע כמו אגנס ורדה, דוריס דיי, ופיטר מייהו, שנפטרו מאז הטקס האחרון באוסקר. צפו בקטעי ההופעה שלה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 תגובות

  1. המופע אתמול הוכיח שהערוץ החרוץ מרוממה עדיין חי, קיים ובועט. ממש ״חזרה לעדן״ היה שם: מנחה חמודה (ומקסימה האמת) שלא מצליחה להחזיק מסך, אם אמירות חלולות ולא מעניינות. איכות אודיו \ וידאו משנות השמונים. שוב פעם שיחות חסרות משמעות ונטולות כל ערך ממשי ובידורי עם עדת ה״שופטים הממומנים״ למיניהם, יען כי למראית עין השיפוט לא מכור (השיר הזוכה ״רק״ מקום שני – בנקודות ספורות – ליצירת מתח בידיוני), ״קולות הקהל״ – עוד משהו בדיוני, שקר כלשהוא, נוסח טדי הפקות – ופתאום יש ״תוצאה״ ״בלתי צפויה״! ואחד אלוהינו, דורון מדלי, שכל עם ישראל נקלע לסיטואציה שלו, עם חיוך זורח מקיר אל קיר, בידיעה מוקדמת וברורה שהשיר שלו – שוב – ייצג את ישראל באירוויזיון. זה יהיה משעשע ביותר אם האירוויזיון הזה יבוטל השנה עקב הקורונה, רק לראות את החיוך מקיר לקיר של מדלי יורד בשפכטל.

  2. "הקהל בחר" , איזה פספוס , כל כך מקומם שזמרת מעולה כמו עדן קיבלה שיר כל כך מעפן , השיר הכי גרוע שהיה לבחור נבחר רק בגלל הפופופלריות של 2 כותבי השיר מדלי ורייכל
    בניגוד לדעתך ROOTS הכי התאים , כן מסכים שהייתי מוותר לחלוטין על הבחורה המציקה שצועקת בלי קשר ואז זה שיר מצוין
    הראשון שאמרת שהכי מתאים הוא דווקא מתאים מצוין לרדיו – יש לה אחלה סינגל , לאירוויזיון ניסינו כבר דברים דומים וזה לא עבד , ההיסטוריה מלמדת שאנחנו זוכים עם שירים קצביים
    וההיסטוריה מלמדת שגם אנחנו זוכים כל 20 שנה אז כנראה עוד פעם לא רוצים לזכות ונחכה עוד 19 שנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן