סנטנה נחת בישראל עם אשתו המתופפת סינדי בלקמן

קרלוס סנטנה נחת לקראת ההופעה במוצ"ש בפארק הירקון

/5

6 שנים אחרי שבוטלה הופעת להקתו בישראל, הגיע קרלוס סנטנה, הגיטריסט האגדי להופעה אחת בפארק הירקון בתל-אביב במוצ"ש ה-30 ביולי במסגרת סיבוב ההופעות העולמי של הלהקה.
במופע של כשעתיים וחצי  יגיש סנטנה בליווי הרכב של  11 נגנים, ביניהם את אשתו של סנטנה, המתופפת,  סינדי בלקמן (בתמונה איתו),  את מיטב הלהיטים של הלהקה ביניהם – Black magic woman, Maria Maria, The Game Of Love, Oye Como Va, Smooth. המופע הינו חלק ממופע קידום האלבום Santana IV שאיחד השנה לראשונה מזה 30 שנה את ההרכב המקורי שהופיע בוודסטוק, ולקח חלק בשלושת האלבומים הראשונים של ההרכב שהקנו לו תהילת עולם.
קרלוס סנטנה בן ה-68 פרץ לתודעה העולמית בהופעה בלתי נשכחת בפסטיבל וודסטוק המיתולוגי. מאז זכה בלא פחות מתשעה פרסי גראמי. סנטנה נחשב לראשון המשדכים בין רוק למוסיקה לטינית, במיוחד בכל מה שקשור לחטיבת כלי ההקשה, כאשר עיקר הדגש מושם על נגינת החשמלית שלו  המאופיינת בצליל הגבוה והמתמשך (High-Pitched).

הלהקה שנוסדה ב-1966, היתה ההרכב המשמעותי האחרון שיצא מהסצנה המוסיקלית הפסיכודלית של סאן פרנציסקו של שנות השישים אל תוך שנות השבעים. המוסיקה במהלך השנים האלו – במקביל לשינויים פרסונליים בהרכב, לבשה צבעים נוספים – בלוזיים וג'אזיים. סנטנה הוביל את ההרכב להישגים מסחריים מרשימים. אחד מהם: אלבומו Supernatural, שנחשב לאלבום הקאמבאק שלו, נחשב אחד האלבומים הנמכרים ביותר בארה"ב.
מחירי הכרטיסים החל מ-294 שקלים – דשא, 564 שקל – גולדן רינג, 694 שקל – מתחם משובי הכסף.

צילום: אורית פניני

סנטנה מזמין להופעה

סנטנה – ההופעה בפארק הירקון  30.7.16 – ביקורת

וידיאו: Santana Oye Como Va

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן