שאדה שאדיי שיר חדש

שאדה (שאדיי) – מוציאה שיר ראשון מזה 8 שנים

/5

זה התחיל במי שעשה את הרמיקס לשיר החדש של שאדה (או שאדיי) ו שצייץ קטעון מהשיר החדש שלה “Flower of the Universe”. הוא הוסר מיד, אולם לאחר מכן יצא באופן רשמי בחסות "אפיק", חברת המוסיקה של שאדה. השיר הוא חלק מפס קול הסרט “A Wrinkle in Time” של  Ava DuVernay, שיצא בקרוב להקרנה בתי הקולנוע. הוא מופץ בשתי גרסאות – גרסה אקוסטית עדינה בשיתוף ען המפיקים בן טראברס אנדרו הייל, ורמיקס של של No I.D בשילוב עדין של היפ הופ ביט . בסרט בהשתתפות אופרה וינפרי משולבים גם שירים של דמי לובאטו וסיה. שאדה היא כותבת שירים ומפיקה בריטית ממוצא בריטי-ניגרי. שרה בסגנון ייחודי שיסודותיו ברית'ם אנד בלוז ובמוזיקת נשמה בעיבוד רך, עם נגיעות של ג'אז ומקצבים לטיניים ואפריקאים שהוגדר פעמים  כ"חושני" ו"סקסי". היא זוכת פרסי גראמי ובריט ואבירת מסדר האימפריה הבריטית.
שאדה הקדישה את 20 השנים האחרונות לגידול משפחתה, כולל בנה איזק תיאו, שנחשף כטרנסג'נדרי ב -2016 בשמו החדש – מיקליה. באותה תקופה, היא הוציאה – "Lovers Rock" בשנת 2000 ו את "חייל של אהבה" בשנת 2010. להיטה הגדול נחשב Smooth Operator.  להיטים אחרים: The Sweetest Tabo ו – Never As Good As the First Time מאלבומה השני Promise, השיר Paradise מאלבומה השלישי Stronger Than Pride ו – No Ordinary Love מאלבומה הרביעי – Love Deluxe.

פרשנות: העניין בשאדה אינו מפתיע. שאדה היא מסוג הזמרות שכיף לחזור אליהן גם אחרי עשרים שנה בלי ששמעת שיר שלה. הסיבה: היא עושה לי משהו ששום זמרת אינה מצליחה. שנגדיר ביחד? קול הקטיפה, הצליל הפאנקיי המרוכך, העיבודים הפריכים, הפופ המתוחכם, המלודי-אלגנטי-אינטימי-היפנוטי. ואולי בעיקר – האותנטיות שלה, שאין לה מתחרות.
שירי עבר כ"סוויטסט טאבו", "יורלאב איז קינג", "סמותס אופרטור", "איז איט א קריים","ג'זאבל" הם חומרים משמרים מהסוג הנצחי. יש משהו מאוד משכנע ביכולת של שאדה לא לכפות את עצמה על השיר, לתת לרגש לשיר במקומה ולמוסיקה לזרום במהלכים לא ראוותניים. זו הסיבה שממתינים בשקיקה לאלבום חדש שלה.

שאדיי – האוסף האולטימטיבי

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן