איגלז אופ דת' מטאל בספטמבר בשיראל

איגלז אופ דת' מטאל מעבירה את ההופעה מהאנגר 11 לבארבי ת"א

/5

איגלז אוף דת' מטאל לא תפוצץ את האנגר 11 בנמל תל-אביב. הקהל אינו מצביע בקניית כרטיסים, גם  אחרי "בלגן" הטרור במועדון בפריז. ההופעה חוזרת איפוא למועדון "בארבי", שבו הופיעה הלהקה לראשונה. זה יקרה כשנה אחרי הטבח בבטאקלן שבפריז. הלהקה הופיעה בישראל לפני הטבח ב-12 יולי 2015 במועדון בארבי. כעבור 4 חודשים ב-13 בנובמבר, היא עמדה במרכז מתקפת הטרור בתיאטרון בטאקלאן ברובע ה-11 של פריז , שבה נרצחו  89 איש. ארבעה חמושים נכנסו למועדון שהיה דחוס ב-1500 איש והחלו לירות לכל עבר ולהשליך רימונים, ובהמשך פוצצו עצמם בעזרת חגורות נפץ.  חברי הלהקה הצליחו להימלט מהתיאטרון דרך דלת אחורית.‏ איש הצוות של הלהקה נהרג במהלך הפיגוע.  בפברואר 2016  חזרה הלהקה לפריז וערכה הופעה באולם אולימפיה.‏
Eagles Of Death Metal הוקמה ב-1998 ע"י ג'וש הומי  Josh Homme וג'סי היוז Jesse Hughes בעל תואר של כומר מוסמך. השניים הם החברים הקבועים היחידים בלהקה, לצדם מנגנים נגנים מתחלפים.
ג'וש הומי, האיש המשמעותי ביותר בהרכב, איש קווינס אוף דה סטון אייג' לשעבר, שותף לארבעה אלבומים שהוציא ההרכב הזה, האחרון ביניהם נקרא Zipper Down.
סגנון?  שום קשר  בין שם הלהקה (דת' מטאל) למוסיקה שלה. הכיוון הוא רוק אמריקאי דרומי אולד סקול באוריינטציה הכייפית של המושג.  לא על המוסיקה שלה –  הלהקה תיכנס להיסטוריה של הרוק, אלא, עד כמה שזה נשמע אירוני ומבאס – על האירוע הטראומטי בבטקלאן בפריז.את ההופעה של האיגלז תחמם להקת White Miles, שהצטרפה לסיבוב הנוכחי באירופה.

בארבי – 5 בספטמבר 2016

וידיאו:  I Want You So Hard

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן