תום יורק רדיוהד

תום יורק: איננו תומכים בנתניהו יותר מאשר בטראמפ

/5

תום יורק עדיין משיב לכל מי שתוקפים אותו על הסכמתו להופיע בישראל. הפעם הוא משיב לבמאי הקולנוע והטלוויזיה הבריטי קן לואץ', אחד ממובילי מסע המחאה נגד הופעותיהם של אמנים בישראל.
לואץ' צייץ ליורק: "רדיוהד חייבת להחליט אם היא הולכת עם המדוכאים או עם המדכאים. יש תחושה שהם רוצים לשמוע רק צד אחד – זה שתומך באפרטהייד".
בתשובתו  ללואץ' אומר יורק: "הופעה במדינה כלשהי אינה הצהרה על תמיכה בממשלתה. הופענו כבר בישראל, כשבשלטון הייתה ממשלה אחרת, יותר ליברלית מהממשלה הנוכחית. איננו תומכים בנתניהו יותר מאשר בטראמפ, ובכל זאת אנחנו מופיעים באמריקה. מוסיקה, אמנות, אקדמיה הם תחומים שחוצים חומות – לא בונים אותן. הם מתייחסים לראשים פתוחים, לא לאטימות מחשבתית בענייני הומניות, חופש ביטוי. אני מקווה שאתה מבין זאת".
זו אינה התשובה הראשונה של יורק למי שביקרו אותו ואת רדיוהד על הסכמתם להופיע בתל אביב. ביוני הוא אמר: "לעולם לא הייתי איפה לעבוד או  מה לחשוב. הדיאלוג שהם מנסים לכפות הוא של שחור ולבן. מטריד אותי גם שבמקום לדבר איתי אישית, הם בחרו ללכלך אותו בפומבי. זה חסר נימוס להציג אותנו כמי שאינם יודעים דברים או מטומטמים, שאיננו יכולים להחליט על צעדים בעצמנו". ב-19 ביולי הם כאן בפארק הירקון.

וידיאו:  Radiohead – Fake Plastic Trees בהופעה בפסטיבל גלסטונברי

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן