אלפאוויל בישראל 2 צילום מרגלית חרסונסקי

אלפאוויל – בפעם השלישית באפריל

/5

אלפאוויל מגיעה בתחילת אפריל בפעם השלישית ל-2 הופעות. סולד אאוט? שרשרת הלהיטים כנראה תביא את הקהל הגדול להופעות בתל-אביב ובבאר-שבע.
בראש ובראשונה: Big In Japan – אחד השירים היותר אהובים על חובבי האייטיז בישראל, וככל הנראה המאוסים על עורכי תוכניות המוסיקה ברדיו.  סוג של בדיחה אפרופו להקות רוק שלא הצליחו בבריטניה ובארה"ב עשו זאת בגדול ביפן. הסרט Spinal Tap התייחס לתופעה בהומור. השיר מספר על זוג אוהבים שמנסה להיגמל מהירואין, מדמיינים כמה נפלא יהיה לאהוב מבלי להזדקק לסם. שיר בסגנון סינת'פופ שאפיין את הפופ בראשית השמונים.
הסִינְתְ'פּוֹפּ (מוכר גם כאֵלקטרופופ; מאנגלית: Electropop ,Synthpop) הוא זרם מוזיקלי אשר פרח בסוף שנות השבעים והפך דומיננטי במהלך שנות השמונים של המאה ה-20.
הסינת'פופ הוא פופ של סינתיסייזרים כפי שעולה משמו, אך זו הגדרה שטחית שאינה ממצה. סינת'פופ במובנים רבים, פרץ את הדרך למוזיקה אלקטרונית שבאה לאחר מכן.בין חלוצי הז'אנר ניתן למנות את דוראן דוראן (Duran Duran), הליגה האנושית (The Human League), גארי נומן (Gary Numan) ודפש מוד (Depeche Mode) גם אלפאויל,  להקה גרמנית שמייסדיה היו מריאן גולד (בשמו המקורי – Hartwig Schierbaum) – הזמר הראשי, ברנרד לויד (Bernhard Gößling), פרנק מרטנס (Frank Sorgatz).

מריאן גולד מריץ את  "אלפאוויל"מאז שהלהקה הוציאה אלבום ראשון Forever Young  ב-1984. זה היה אז גם שם הלהקה. מאז גדלה חבילת הלהיטים של החבורה. (האזינו בנגן). היא גם עברה שינויים פרסונליים.   גולד תמיד מצא דרך לאסוף נגנים ולהחיות את המותג Alphaville לצורכי הקלטות והופעות. הייתי בהופעה של הלהקה ב-2016. מריאן גולד, שלא איבד דבר מעוצמתו הקולית, הצליח באמצעות חבורת הנגנים הזו, ליצור צליל קוהרנטי בין הלהיטים הישנים לשירים החדשים, למעשה לשמור על רעננות המוסיקה של אלפאוויל.  זה נשמע יותר מאשר נוסטלגיה לאייטיז.

Forever Young בהיכל התרבות ת"א ב-2016

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן