בוני טיילר לישראל

בוני טיילר של "Total Eclipse of the Heart" להופעות בפברואר 2017

/5

בוני טיילר בת ה-65 מצטרפת לגל מופעי נוסטלגיית הפופ שמגיעים לישראל. בפברואר 2017 נוכל לשמוע אותה לא רק בלהיט  Total Eclipse of the Heart אלא גם  ב – "Holding out for a Hero", "It's a Heartache" ואחרים. הקריירה של טיילר דעכה אחרי שנות השמונים, והיא ניסתה קאמבק באמצעות השתתפות באירוויזיון של 2013 כנציגת בריטניה במאלמו שבדיה בשיר Believe In Me . התוצאה הייתה עגומה, במיוחד כשמדובר באחת הלהיטניות הבולטות של שנות השמונים.
בוני טיילר, שנולדה כגיינור הופקינס בדרום וולס, הגיעה ב-1983 להישג חסר תקדים שיר עם השיר Total Eclipse of the Heart –  מקום ראשון במצעד הסינגלים עם מכירות של כ-5 מיליוני עותקים. הוא שהה 4 שבועות רצופים בראש מצעד הבילבורד האמריקני.
קולה הגרוס של טיילר מיוחס  לרגע קשה בקריירה שלה – שהתברר בסופו של דבר כקלף זוכה. יבלות על מיתרי קולה מנעו ממנה לשיר בצורה סדירה. ב-1976 עברה ניתוח להסרתן. הניתוח השאיר אותה עם קול מרוסק (Raspy-Husky Voice) שבדיעבד הוכיח את עצמו ככלי אפקטיבי אצל כותבי ומפיקי רוק דאז.
להיטי ענק נוספים של טיילר: It's a Heartache ב-1978. להיט נוסף – Holding Out For a Hero היה חלק פסקול הסרט Footloose. אחרי הלהיטים הנ"ל הקריירה של נסוגה. אלבומה האחרון ב-1996 Free Spirit לא עורר כמעט עניין.

האנגר 11 ת"א  – 6.2.17, היכל התרבות ת"א – 7.2.17

Bonnie Tyler – Total Eclipse of the Heart

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן