ביונסה ג'י זי אלבום משותף חדש

ביונסה וג'יי-זי הוציאו אלבום הפתעה Everything is Love

/5

ביונסה וג'יי-זי הוציאו את אלבום הבכורה המשותף שלהם Everything is Love דרך Tidal שירות הזרמת המוסיקה בבעלות משותפת של ג 'יי- זי. על הוצאת האלבום הכריזו הוכרזה על הבמה במופע המשותף On the Run II באיצטדיון לונדון בבריטניה בשבת. על המסכים הוקרנה ההודעה "אלבום עכשיו".
האלבום בן תשעת השירים מאשר את השמועות שהילכו לאחרונה על פרויקט משותף. בנובמבר 2017, אמר ג'יי-זי  לניו יורק טיימס שהוא וביונסה התחילו לעבוד על משהו שהפיקו "השתמשנו באמנות שלנו כמעט כמו למפגש טיפולי והתחלנו לעשות מוזיקה ביחד".
האלבום "4:44" של ג'יי זי היה מעין תגובה ל"לימונדה", שבו ביונסה התייחסה לבעיות בנישואים שלהם. Everything is Love מתאר את הזוג במצב של אושר רומנטי, ועם זאת מאשר כי הם כמעט נפרדו. "נפרדנו וחזרנו להחיות ביחד"  ג'יי-ז אומר בראפ של Lovehappy. "באנו ואנחנו כבשנו / עכשיו אנחנו מאושרים באהבה", מוסיפה ביונסה. הזוג (הקרטרים) גם הוציא וידאו ל – Apeshit, בבימויו של ריקי סאיז, שצולם בלובר בפריז בחודש מאי.
פרשנות: האלבום היה צפוי במשך זמן מה, אבל הזוג המשיך להפיץ שמועות, כדי שההודעה על האלבום תצא בבום ותיצור את האפקט המסחרי. הם המתינו עד הקוצרט בלונדון בשבת, והפציצו את ההודעה על המסכים.
הקרטרים יודעים איך לייצר את הכותרות המרעישות, זה היה אפילו צפוי. הם מסטרים בללכוד את תשומת הלב של העולם, כי התקשורת משחקת לידיהם בכל ציוץ. בואו נאזין לאלבום של הזוג,  ונראה אם הוא שווה את המהומה.

ביקורת האלבום

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן