בריאן-וילסון-אל ג'רדין צילום-מרגלית-חרסונסקי

בריאן ווילסון מחרים את "נערי החוף" בגלל השתתפותם בכנס ציד

/5

בריאן ווילסון ואל ג'רדין, מגבים חרם על להקתם לשעבר, Beach Boys, שהוזמנה להופיע באירוע שאורגן על ידי קבוצת הצייד "ספארי קלאב אינטרנשיונל".
וילסון וג'רדין אינם עוד חלק מהלהקה שמקיימת סיבובי הופעות תחת שם Beach Boys, הכוללת רק את אחד מייסדים אחד, מייק לאב. וילסון צייץ: "ארגון זה תומך בציד בעלי חיים לצורך תצוגות ראווה (trophy hunting), שאנחנו מתנגדים לו נחרצות. אין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות באופן אישי כדי לעצור את ההופעות שלהם, אז אנא הצטרפו אלינו לחתימה על העצומה"
"העצומה קוראת למעריצים להפסיק לקנות או להוריד את כל המוסיקה של ה – Beach Boys, או לרכוש כרטיסים להופעותיו של ההרכב, או ולרכוש פריטים הקשורים עם השם Beach Boys, אם הלהקה לא תודיע על פרישתה מהופעה למען מועדון ה"סאפארי קלאב" בכנס הבינלאומי שנערך בברנו, נבדה.
ווילסון וג'רדין מופיעם תחת שמו של וילסון, לאחר פירוק הלהקה ב – 2012 – על רקע חילוקי דעות ביחס לכיוון היצירתי של הלהקה ושימוש בסמים. ההרכב שלהם הופיע פעמיים בישראל, ולאחרונה ב-2018. לאב תבע בהצלחה את וילסון פעמיים בתחילת שנות התשעים, בגין קרדיט על כתיבת שירים והשמצה בביוגרפיה שלו (של וילסון) סון, וגם זכה בצו מניעה נגד ג'רדין בגין שימוש בשם Beach Boys, עבורו זכה ברישיון בלעדי בשנת 1998.

על הופעת וילסון וג'רדין בישראל אוגוסט 2018

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן