גידי גוב ויהודה פוליקר 2 צילום גבריאל בהרילה

גידי גוב ויהודה פוליקר חוזרים למופע משותף אחרי 30 שנה

/5

בפברואר 1989 חברו לראשונה יהודה פוליקר וגידי גוב, למופע משותף, לאחר שפוליקר הלחין את רוב שירי אלבומו של גידי "דרך ארץ", בהם: "כמעט סתיו", "פרח", "יורם" ,הלהיט הנצחי "שלל שרב". ת, 30 שנה אחרי, יסגרו השניים מעגל ויפגשו יחד על במה אחת במופע שישלב בין השירים של השניים ביניהם  "פחות אבל כואב", "יש אי שם", "התחלה חדשה", "עניין של זמן", "דברים שרציתי לומר", "נאחז באויר", "כלים שלובים", "רדיו רמאללה", "אין עוד יום", "משמרת לילה", "אני שוב מתאהב", "עיניים שלי", "יום שישי", "יו יה".
ההרכב המלווה של הערב המשותף: אסף רייז – תופים, אמיר פינטו – כלי הקשה, יוני פוליקר – גיטרות ובוזוקי,  יונתן לויטל – בס, שמוליק שמיר, ערן וייץ – גיטרות,  עמית הראל, אלעד אדר – קלידים ואקורדיון, ניקי – כינור, סלעית להב – כלי נשיפה ואקורדיון, יעל ארז ואורית שלום – שירה וקולות ניהול אומנותי: לואי להב.
פרשנות: שנשתמש בקלישאה טובים השניים? שלום חנוך ומתי כספי חברו יחד גם אם המוסיקה שלהם לא התחברה "על הנייר". הקומבינה הצליחה בקופות. זו הסיבה העיקרית לחיבורם מהסוג הזה היום. לגידי גוב ולפוליקר היתה הרפתקה לפני 30 שנה. מאז עברו שינויים, והחיבור לא ממש התבקש בגדול.  אז כן, אין ביזנס כמו שאוביזנס, ועדיין אין בדברים האלה כדי להמעיט מהחיבור המיוחד.

4.6 מופע בכורה בפסטיבל ישראל בריכת הסולטן ירושלים
13.6 אמפי קיסריה

גידי גוב יהודה פוליקר 1989

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן