דם יזע ודמעות הלהקה העכשווית

"דם יזע ודמעות" מודל 2018 להופעה במרץ

/5

מלהקת "דם יזע ודמעות", להקת הרוק-פיוז'ן, שנוסדה ב-1967, לא נותר אפילו חבר אחד, אבל השם והקונספט המוסיקלי שרדו. בונים עליהם הרכבי המשך, סומכים על השם שהולך לפניהם ועל הקהל שמתרפק על  מיתוסים ישנים ומצליחים. ההרכב האחרון הופיע כאן ב-2008. (ראו רשימה)
BS&T עברה מאז היווסדה כל כך הרבה חילופים, שניתן כיום לערוך פגישות מחזורים בין החברים הרבים שניגנו בה בתנאי שהם חיים. ההרכב הנוכחי יציג את הסולן בו בייס (Bo Bice)
דם, יזע ודמעות  מתבססת על מתכון רוק פיוז'ן, בו בולט השימוש בחטיבת כלי נשיפה. הלהקה המקורית היא ללא ספק מוסד מוסיקה, שחותמו מוטבע במוסיקה האמריקנית לדורותיה, למעשה אחת מהלהקות הנשיפה המשובחות בהסטוריה של המוסיקה הפופולארית מאז הקמתה, וכמוסד – עברו בה נגני ג'אז ורוק מהשורה הראשונה.
 BS&T היתה ההרכב האמריקני הראשון שהופיע מאחורי "מסך הברזל" של רוסיה הקומוניסטית. שנתיים לאחר מכן הופיעה בפסטיבל וודסטוק  Woodstock המיתולוגי.
אלבום הבכורה של הלהקה הכיל את הסינגל הקלאסי שנכתב ע"י גיטריסט הלהקה דאז אל קופר, You'll Ever Know I Love You More Than ואת השיר  Can't Quit Her שהפך לאחד השירים המזוהים ביותר עם הלהקה. אלבומה השני שיצא בשנת 1968 מכר למעלה כ- 5 מיליון עותקים וקיבל אלבום פלטינה מרובע. הסינגל  And When I die  הגיע למקום השני במצעד מכירות הסינגלים האמריקאים.   השיר You've Made Me So Very Happy הפך מאז לאחד מלהיטי הג'אז רוק הגדולים של הז'אנר  ואילו הסינגל  Spinning Wheel הוא השיר/להיט המזוהה ביותר עם הלהקה, ואחד משירי הרית'ם אנד בלוז המוכרים בכל הזמנים.
7 נגני המהדורה הנוכחית של BS&T יופיעו ב-5.3.18 בהאנגר 11 ת"א.

על הופעת דם יזע ודמעות 2008 בת"א

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן