Dennis Edwards Temptations 2

דניס אדוארדס, סולנה לשעבר של להקת הטמפטיישנס, מת בגיל 74

/5

דניס אדוארדס, סולנה לשעבר של להקת הטמפטיישנס (Temptations) מת בגיל 74. אדוארדס הצטרף לראשונה לללהקה בשנת 1968, והיה שותף ללהיטים כמו "Ball of Confusion" ו – "Papa Was a Rollin' Stone" וגם "I Can't Get Next to You". הוא היה חבר בלהקת הסול הזו עד 1977. אדוארדס, שהתגורר במיזורי, נפטר בבית החולים בשיקגו ביום חמישי בלילה בשל סיבוכים מדלקת קרום המוח. המחלה אובחנה במאי 2017. אדוארדס הוכנס אל היכל התהילה של הרוק אנד רול יחד עם ה"פיתויים" בשנת 1989. ב – 2013, קיבלו אדוארדס ולהקתו פרס גראמי על מפעל חיים.
אדוארדס נולד ב- 3 בפברואר 1943 בפיירפילד, אלאבמה וגדל בדטרויט. הוא שר בלהקות גוספל בגיל העשרה שלו למד בקונסרבטוריון של דטרויט למוסיקה לפני שיצא לקריירה מקצועית. הוא נמנה על להקה Contours של חברת התקליטים מוטאון בתחילת שנות השישים. ההרכב הזה התפרסם ב-1962 בלהיט "האם אתה אוהב אותי", עוד לפני שאדוארדס הצטרף לשורותיה.
הוא הצטרף ל- Temptations בשנת 1968, במקומו של דוד ראפין, שפוטר. אדוארדס הביא חיוניות חדשה לצליל שלה, יותר חיספוס מול הקול הגבוה של ראפין. הלהקה אימצה רפאטואר יותר בלוזי, רוק-נשמה והחלה לכתוב שירים שדיברו על הנושאים החברתיים של אותה תקופה. החמישייה זכתה בפרסי גראמי עבור "CLoud Nine"ו"Papa Was a Rollin' Stone." אף על פי שהלהקה המשיכה להיות נוכחת בטבלת העשיריה הראשונה של מוסיקת הריתם אנד בלוז, חלה ירידה במספר הלהיטים שלה במצעד המרכזי (טופ 30) לקראת סוף תקופתו של אדוארדס בהרכבה. עם זאת, הטמפטיישנס נשארה גבוה במכירת אלבומים .
להקה נפרדה ממוטאון ב – 1976 עם האלבום The Temptations Do the Temptations ועבר לחברת "אטלנטיק". בערך באותו זמן, אדוארדס עזב את הלהקה. הוא חזר בתחילת שנות השמונים מוטאון, עם "Power", שהיה להיט ב-1980. ראפין חזר ל"טמפטיישנס" ב-1982, והלהקה יצאה לסיבוב איחוד-מחדש בהרכב של 7 איש.  מחוץ ל"פיתויים", אדוארדס הצליח עם להיט סולו ל"Don't Look Any Further," דואט עם Siedah Garrett שהגיע למקום ה- 72 במצעד הפופ המרכזי ולמקום השני במצעד ה – R & B.
הלהקה ניסתה ניסתה מאוחר יותר למנוע מאדוארדס להשתמש בשם Temptations, שהיה בבעלותם של אוטיס וויליאמס ומלווין פרנקלין. זה הוביל לצו מניעה קבוע נגדו שהוצא בשנת 1999, האוסר עליו להשתמש בשם בפרסום ההופעות שלו.

Papa Was A Rolling Stone

Just my imagination

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. חבל עושה איקס גדול על הפסטיבל הזה תומכים במלחמות במקום להתעסק במוזיקה !!! BIG Up matisyahu

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן