דרייק

דרייק הוציא את אלבומו הרביעי – Views

/5

Views – אלבומו הרביעי של הראפר הקנדי דרייק Drake, יוצא  בימים סוערים העוברים על עולם המוסיקה – מותו של פרינס והאלבום החדש, המפתיע של ביונסה. דרייק הוא כבר סוג של קאלט,  שיצירה חדשה שלו מעוררת עניין גלובלי. מביקורות ראשונות על האלבום, לא מדובר בהתגלות מחודשת או באלבום קונספט מיוחד, אלא באלבום מגוון, המכיל בעשרים שירים את מירב המאפיינים המוכרים שלו מאלבומיו הקודמים – ראפ ישיר לצד וריתם נ' בלוז. באלבום מתארחים ריהאנה ו – Future. קניה ווסט מעורב בהפקה.
שלושת אלבומיו הקודמים היו: Thank Me Later שיצא ב -2010, כעבור שננה ההוצי דרייק את Take Care, ב-2013 יצא האלבום Nothing Was The Same.
אוברי דרייק גראהם בשמו המלא נולד בטורנטו שבקנדה לאב, מתופף ממוצא אפרו אמריקאי ולאם יהודייה, אשת חינוך. הוריו התגרשו כשהיה בן 5. אמו גידלה אותו בטורונטו. דרייק למד בבית ספר יהודי, ואף חגג בר מצווה בגיל 13. ב-2006 הוציא את שיריו הראשונים במיקסטייפ שנקרא – Room for Improvement. את המוסיקה שלו הוא יוצר בעזרה של שותפו לעשייה Noah "40" Shebib,.
האלבום החדש נפתח בשיר "Keep the Family Close", בו  הראפר מקונן על מחסור בחברים/ חברות של ממש:

. "All of my 'let's just be friends' are friends I don't have anymore/How do you not check on me when things go wrong?/Guess that's what they say you need family for/'Cause I can't depend on you anymore."

Nothing Was The Same – ביקורת על אלבומו הקודם

הסינגל Hotline Bling שקדם לאלבום, נצפה עד לכתיבת שירורות אלו ב-697 מיליון צפיות 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן