beatles-1968

הביטלס הוציאו מהדורה מורחבת של "האלבום הלבן" לרגל 50 שנה ליציאתו

/5

הביטלס הוציאו מהדורה מורחבת  של "האלבום הלבן" (White Album) – הכוללת מיקסים חדשים שנוצרו ב – 2018 ושפע של הקלטות דמו מהכספות שלא ראו אור – כדי לחגוג 50 שנה לאלבום המקורי שיצא בנובמבר, 1968.
המיקסים עבור המארז החדש נעשו על ידי המפיק גילס מרטין וטכנאי המיקסים סם אוקל. ההחלטה להוציא מחדש את "האלבום הלבן" במהדורה חדש קשורה ללא ספק להצלחה של מהדורת ה-50 לאחר ההצלחה Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band ב- 2017 אשר הגיע לשמקום השלישי במצעד המכירות בילבורד 200 ולמקום הראשון בבריטניה. גם כאן עשו מרטין ואוקל את המיקסים. המפיק גילס מרטין, "ברמיקס של את האלבום הלבן, ניסינו לקרב ככל האפשר מאזינים ישנים וחדשים לאחד האלבומים המגוונים והמעוררים ביותר שנעשו אי פעם".
במארז הסופר דלוקס גדול של האלבום, ניתן יהיה לרכוש שבעה דיסקים ביניהם שלושה דיסקים של ה- “Sessions”, חלופות אולפניות לשירים כ – “Revolution" או "Blackbird", גם “While My Guitar Gently Weeps” ו“Helter Skelter” (גרסה ארוכה בת 12:49 דקות) ועוד כמה ג'אמים של הביטלס כמו על שיר של אלביס – “You're So Square Baby I Don't Care.” מארז הסופר דלוקס ישווק ספר של 164 המכיל עם מידע מפורט, צילומים נדירים ועותקים של מילים בכתב יד, גליונות תווים ומודעות דפוס. כל אלבום יהיה ממוספר כמו התקליט המקורי.

האלבום הלבן – ביקורת

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן