ג'יפסי קינגס צילום מרגלית חרסונסקי

הג'יפסי קינגס חוזרים בספטמבר. יארחו של שלומי שבת

/5

במרץ 2019 הם ארחו את מירי מסיקה. בספטמבר 2020 – שלומי שבת יהיה האורח שלהם. הג’יפסי קינגס של משפחת רייס משכפלים את עצמם כל כך יפה, שהם מצליחים למחזר את עצמם באותה נוסחה שהם מריצים 25 שנה, ועדיין להתלהב ולהלהיב. הקהל יודע בדיוק על מה הוא משלם. מה חשבתם לקבל – ראפ פלנמקו צועני מודל 2020? החבורה מדרום צרפת, עם שני  החברים המקוריים, אנדרה רייס וטונינו באליארדו,  מספקת בדיוק את אותה סחורה מאז שהציגה לראשונה את "רומבה גיטאנו" באלבום הבכורה שיצא ב-1987.
ההרכב, שנבנה משתי להקות של אחים Reyes ו – Baliardos,  ממשיך בהצגה מנצחת, מספק את המקצבים המרתקים המוכרים, רומבה פוגש  פלמנקו ספרדי, סלסה לטינית, פופ  עם וייב צועני. זוהי מוסיקה הכורכת שירה, נגינת גיטרות שוצפת ומחיאות כף  – כדי להגיע אל הלב ואל הרגליים המפזזות. אין כאן יומרה ללכת על פלמנקו טהור על מגוון הדיאלקטים והמקצבים שלו (בולריה, טנגו, אלגריה וכו'.) הג'יפסי קינגס מנגנים בעיקר מקצב יחידי ובסיסי – הרומבה. כל השירים שלהם וכל הכסף שהם עשו הם מהמקצב  הזה.
האם העובדה שהג’יפסי נשארו באותו מקום מבלי להתפתח ולחדש – צריכה לתסכל את מעריציהם? ממש – לא. אין תחליף לטמפרמנט הזה, לקול הצרוד, לקצבים האנרגתיים, לפריטה הוירטואוזית, לג'סטות הגדולות. לא להתווכח עם עובדות: נו דאל מומנט. הגיפסי קינגס לא משעממים את עצמם ואת הקהל גם אחרי 32 שנות מלכות של רומבות פלמנקו קצביות ולוהטות.

8 בספטמבר – היכל התרבות ת"א
14 בספטמבר – אמפי עומר
15 בספטמבר – מרכז הקונגרסים חיפה

צילום: מרגלית חרסונסקי

הג'יפסי קינגס מארחים את מירי מסיקה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן