ג'ו ג'קסון 2 2009 בישראל

הזמר והמלחין ג'ו ג'קסון חוזר להופעה בישראל ביולי

/5

אחרי הופעותיו המצויינות  בישראל , חוזר הזמר והמלחין הבריטי ג'ו ג'קסון להופעה בודדת בישראל (28.7.19) בהיכל התרבות תל אביב. ג'קסון יסיים בארץ את סיבוב ההופעות העולמי שלו, "Four Decade tour" שכשמו, חוגג ארבעה עשורי קריירה.
ג'קסון, נולד ב- 1954 באנגליה והוא בוגר האקדמיה המלכותית למוסיקה בלונדון שם למד בין השנים 1971-74. את אלבומו הראשון "!Look Sharp" הוא הוציא עם להקתו הראשונה "Arms & Legs" . האלבום הגיע למקום 20 במצעד הבריטי של 1979 וזכור בעיקר בזכות הלהיט”Is She Really Going Out With Him". בהמשך הוא הוציא אלבומים נוספים ומתוכם להיטים לא מעטים אך לקראת סוף שנות ה-80 הוא הוציא את "Steppin Out" – להיטו הגדול ביותר, שנחשב לאחד השירים המפורסמים והמזוהים עם שנות ה-80.
במהלך הקריירה שלו התנסה במגוון רחב של סגנונות בהם פופ, רגאיי, ג'ייב, ג'אז ואפילו סלסה. עד היום הוציא 20 אלבומים, מתוכם שני פסי-קול לסרטים ובנוסף הוא התארח בעשרות אלבומים של מוסיקאים מהשורה הראשונה. בשנת 2000 הוציא את האלבום Night & Day II, אלבום המשך לנייט אנד דיי משנת 1982, במסגרתו אירח את הזמרת מריאן פיית'פול.  מחירי הכרטיסים למופע יחלו מ–199 שקלים.

צילומים: יוסמיוסיק

ביקורת הופעתו האחרונה בישראל

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן