קליף ריצ'ארד מחוץ לכולי בית המשפט

הזמר קליף ריצ'רד זכה בתביעה נגד הבי.בי.סי

/5

זמר הפופ והרוק הבריטי קליף ריצ'ארד זכה בתביעה שהגיש נגד ה- BBC על פגיעה בפרטיותו. מדובר בסיקור פשיטה משטרתית בביתו שסוקרה בהרחבה ע"י הרשת. ריצ'ארד קיבל יותר 260,000 $ פיצוי, כפי שקבע בית המשפט. ריצ'ארד תבע את ה-בי.בי.סי על סיקור הפשיטה על ביתו ב – 2014, כאשר המשטרה חקרה עבירות מין שביצע, לכאורה.
הזמר בן ה -77 מעולם לא נעצר או הואשם בכל פשע. בבריטניה החוק אוסר לחשוף חשודים בעבירות, עד שלא נמצאו אשמים. בתביעתו טען ריצ'ארד כי נגרם נזק רציני למוניטין שלו. הבי-בי-סי ערערה על טענותיו. ועורכי העיתון טענו כי הסיקור נעשה בתום לב. ריצ'ארד אומר שחווה "תחושה של פאניקה וחוסר אונים" כשראה את ה- BBC משדר ממסוק מעל ביתו.

פרשנות: הצבע הצהוב שולט בתקשורת הבריטית כמו בכל התקשורת הנלחמת על חייה. הסובלים המרכזיים הם הכוכבים, המסוקרים מכל זווית, פפארצ'י ועד הליקופטרים. קליף ריצ'ארד נלחם בצדק על  שמירה על פרטיותו וחפותו – כל עוד הוא חף מפשע. כתמים של סיקור תקשורתי בטיעון של מעשה משע אינם נמחקים. החוק בא להגן על הפרט בעניין הזה, ולהרתיע גם גופים תקשורתיים שאינם נחשבים צהובונים קלאסיים מפני פגיעה. נכון שהסלבס מעניינים את הציבור, שמת לשמוח לאידם בשעת צרה, וטוב שריצ'ארד הראה שעליו לא צוחקים, ושהוא אינו פרייר גם מול גופים תקשורתיים חזקים כמו הבי.בי.סי.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן